Klacht Media Markt: Huawei mate 10 lite wil binnen bedenktijd 14 dagen retouren, dat mocht niet.

Huawei mate 10 lite

Telefoon Huawei mate 10 lite gekocht bij mediamarkt, binnen bedenktijd van 14 dagen mocht ik het toestel niet retouren. Want het doosje is geopend. Ik heb het niet eens gebruikt. Ik heb alleen het doosje zorgvuldig open gemaakt en weer dicht gedaan. Hoe moet ik bedenken of ik tevreden ben met het toestel zodat ik na 14 dagen wil behouden of niet als ik het doosje niet open maak?

Dit toestel die ongebruikt is retouren.

Huawei mate 10 lite
    Nog steeds geen reactie van Mediamarkt ontvangen?
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service.

Graag vernemen wij in welke vestiging u de Huawei Mate 10 Lite heeft aangeschaft, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

A. van Swieten
    Geachte mevrouw,heer,

Bij deze stuur ik u de door u gevraagde gegevens betreft de aankoop van mijn toestel Huawei mate 10 lite.

Het toestel heb ik gekocht bij de vestiging Media markt Rotterdam Zuid Beijerlandselaan 2.
    Bestelnummer : 40540209.

Graag zie ik uw reactie tegemoet,

Huawei mate 10 lite
    Tot op hedrn wacht ik nog steeds op de reactie van Mediamarkt; de gegevens van de aankoop heb ik gestuurd.

Bedankt voor uw reactie.

Onze excuses dat dit bericht enige tijd op zich heeft laten wachten.

Wij hebben u klacht voorgelegd aan MediaMarkt Rotterdam Zuid met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Geachte heer,mevrouw,

U geeft aan dat de klacht voorgelegd is aan Media markt Rotterdam Zuid, echter weet ik niet hoe hun contact met mij opnemen? Krijg ik hier via klachtenkompas.nl een reactie van hun of heeft u mijn telefoon nummer nodig?

Mijn telefoonnummer is: 0684122412

Alvast bedankt.

Bedankt voor uw reactie.

De vestiging zal proberen telefonisch contact met u op te nemen. Uw telefoonnummer hebben wij reeds via KlachtenKompas ontvangen. Naar aanleiding van het telefonisch contact met de vestiging zullen wij u ook via dit kanaal van een terugkoppeling voorzien.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Inmiddels hebben wij van de vestiging vernomen dat zijn contact met u hebben opgenomen, uw klacht inhoudelijk hebben besproken en u een passende oplossing hebben aangeboden.

Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?