Klacht Media Markt: Iedere keer dat ik een medewerker spreek, heb ik minder spullen, een langere wachttijd en minder vertrouwen

jk.wijnhard

Ik heb bijna 2500 E aan spullen gekocht en de verkoper gaf aan dat de levering waarschijnlijk de volgende week zou komen, omdat alleen het gasfornuis nog ontbrak.

Afgelopen donderdag heb ik naar mediamarkt gebeld en gevraagd om meer info. De dame die ik aan de lijn had gaf aan dat slechts de helft van mijn spulen was binnengekomen en dat ik vrijdag kon bellen om te laten leveren wat inmiddels was binnengekomen.

Vandaag heb ik nogmaals gebeld zoals verzocht en kreeg ik een man aan de lijn die mij wist te vertellen dat slechts 1 van mijn bestellingen was binnengekomen en gedeelteijke leveringen per definitie niet mogelijk waren. Toen ik vroeg waarom ik steeds minder spullen had gaf hij aan dat hij het toch maar niet kon zien ik alleen maar kon afwachten.

Ik woon vanaf morgen in een woning zonder gasfornuis,magnetron of koelkast (alle drie bij mediamarkt besteld) en moet totdat de levering gedaan is, leven op fastfood en thuisbezorgingen.

Een telefoongesprek met iemand die mij kan vertellen wat wel en niet binnen is, wat wel en niet mogelijk is en wanneer ik mijn spullen ontvang, zonder dat de persoon daarna hem tegenspreekt en mij met een kluitje het riet in stuurt.

Gezien het ongemak dat volgt zou een vergoeding prettig zijn. Maar op het moment zou ik al blij zijn om de spullen te krijgen waar ik voor heb betaald.

Media Markt
    Beste meneer Wijnhard,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena en hen verzocht om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.Daarbij heb ik u zojuist gebeld, helaas was u niet bereikbaar.
    Ik probeer u later in de middag nog eens telefonisch te bereiken om de klacht met u door te nemen.Met vriendelijke groet,
    jk.wijnhard
    Ik had mijn muziek aanstaan op het moment dat ik de spullen van IKEA in elkaar aan het zetten was. De telefoon is nu naast mij op de grond dus ik zal het volgende telefoontje netjes afwachten.Ik hoop op een positief gesprek.
    jk.wijnhard
    Ik ben zojuist gebeld door een zekere Jill en zij heeft aangegeven dat de spullen die binnen zijn, woensdag zullen de worden geleverd. Het (als ik me niet vergis) gasfornuis en de magnetron komen later en ik ontvang een cadeaubon twv 30E (meer dan een volledige procent van de aankoopwaarde!).Ik zal de verdere afhandeling geduldig afwachten en de klacht sluiten wanneer alles op orde is. Afgezien van mijn opmerking over de cadeaubon is Jill wel vriendelijk geweest, waarvoor mijn complimenten.
    Media Markt
    Beste meneer Wijnhard, Zoals afgesproken hebben we zojuist de klacht telefonisch doorgenomen en wordt een gedeelte van de spullen, zoals u zelf aangeeft in uw bericht, aanstaande woensdag geleverd.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    jk.wijnhard
    Op het fornuis en magnetron na, is alles geleverd, zoals beloofd. Als deze laatste twee zijn, zal ik de klacht afsluiten.
    Media Markt
    Beste meneer Wijnhard, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te vernemen dat de producten zijn afgeleverd, zoals afgesproken. Ik zie uw reactie graag tegemoet zodra de andere producten aan u zijn geleverd.Met vriendelijke groet,
    jk.wijnhard
    Goedemorgen meneer Pakvis,Ik ben het afgelopen weekend de oplader van mijn telefoon kwijt en de vaste telefoon wordt pas in loop vandeze week geactiveerd. Zou verdere communicatie vooralsnog per mail of via klachtenkompas kunnen. Ik verwacht eind van de middag een nieuwe oplader te kunnen kopen.
    Media Markt
    Beste meneer Wijnhard,Bedankt voor uw reactie.Ik heb inmiddels van Media Markt Amsterdam vernomen dat zij u telefonisch hebben benaderd en een afspraak hebben ingepland voor het leveren van uw producten.Ik zie uw reactie graag tegemoet indien u de goederen in goede staat heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?