Opgelost door Media Markt: ik ben toch niet gek!

Jack

Ik kocht een smart tv, de UE55KU6640S voor 1500 euro en nu 6 weken later is deze te koop voor 1132 euro bij Plasmavisie. Ik voel me bekocht door Mediamarkt die beweert altijd de goedkoopste te zijn. Op deze wijze wil je niet meer kopen bij de mediamarkt maar gewoon een paar weken wachten op mooie aanbiedingen elders. Ik ben niet meer gek op de Mediamarkt!

Door het m.i. te grote verschil verwacht ik gecompenseerd te worden voor het verschil.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de door u gekochte televisie zoveel in prijs is gedaald. Bij Media Markt welken wij met flexibele prijzen en worden onze prijzen elke dag vergeleken met onze 25 grootste concurrenten. Het kan daarom zijn dat een televisie die u koopt 6 weken later veel minder kosten, maar ook dat deze veel meer kost. Op voorhand zijn wij niet op de hoogte van de prijswijzigingen, wij kunnen u hier dus ook niet vooraf over informeren. Omdat wij wel begrijpen dat het een groot verschil is willen wij uw klacht graag voorleggen waar u de televisie heeft aangeschaft. Klopt het dat dit de Media Markt in Duiven is geweest?

Wij vernemen graag van u.

Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben tot op heden helaas geen reactie van u ontvangen. Graag vernemen wij alsnog van u of het inderdaad Media Markt Duiven is geweest. Indien wij geen reactie van u ontvangen kunnen wij uw klacht helaas niet in behandeling nemen.

Wij vernemen graag van u.

Geachte mevrouw Meijer,

Dank voor uw reactie. Dit is inderdaad de mediamarkt te Duiven.

Het verschil is inderdaad erg groot, maar liefst 380 euro:

Bedankt voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw reactie hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Duiven. Zodra wij een reactie ontvangen informeren wij u hier uiteraard over.

Bedankt voor uw geduld.

Geachte mevrouw Meijer,

Dank voor uw reactie. Ik verneem dan graag weer van u.

Geachte mevrouw Meijer,

Zojuist ben ik gebeld door de heer Stephan Hardeman van de Mediamarkt te Duiven. De door hun gekozen oplossing kan ik gerust ruimhartig noemen. Mijn dank voor uw interventie.

Jack
    De door de Mediamarkt te Duiven gekozen oplossing kan ik gerust ruimhartig noemen. De gebruikte argumentatie en uitleg was prima. Dank aan mw. Meijer en de heer Hardeman van de Mediamarkt. Chapeau...

Jack

Ook een klacht indienen over Media Markt?