Klacht Media Markt: Ik heb twee jaar garantie dus niet

Klachtnummer
# 153097
Gebruiker
jeroenletschert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een fiets gekocht bij de mediamarkt waar ik twee jaar garantie op heb.
Maar als je om garantie kom geven ze niet thuis .
Omdat ze zegen dat je binnen half jaar een onderhoudsbuurt moet geven aan je fiets.
Daar wist ik niks van .
- Accu laat niet goed op.
- De lassen bij de bagasje drager laat los waar door mijn accu los zit in de accu rek.
- Mijn kettingkast zit los en heb ik er af moeten halen.
- Mijn spaken breken af bij de kop omdat ze te dun zijn voor een elektrische fiets.
- Mijn versnelling werk niet zo als het hoort.
Wat kan ik nog doen om toch garantie te krijgen.

De oplossing

Mijn geld terug of een nieuwe fiets omdat ik als al gedaan heb.
Ik ben naar de fabriek geweest voor garantie.
Ik ben naar fietsservicenederland dus ik ben er wel klaar me.
deze fiets is gekocht 27-01-2015
begonnen met klagen over de fiets september 23 2015

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw fiets gebreken vertoond. Excuses voor het ongemak.

    Van Media Markt Almere hebben wij vernomen dat deze klacht bij meerdere fietsenmakers is voorgelegd waaruit de eenduidige terugkoppeling is dat dergelijke defecten gevolg zijn van minimale/geen onderhoud aan de fiets. Het advies is daarom ook om uw fiets binnen zes maanden na aankoop aan te bieden voor onderhoud.

    Redelijkerwijs is het niet mogelijk om uw fiets om te ruilen of om het aankoopbedrag terug te keren.

    De klacht omtrent de accu wordt kosteloos onder garantie voor u vervangen.

    Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen