Klacht Media Markt: ik heb vorige week een nieuwe Tom Tom gekocht de tom tom werkt niet gps werkt niet .nu ben ik terug gegaan met de bon en wilde

# 195143
jacquelline

vorige week een nieuwe Tom Tom gekocht media m arena .vandaag terug gebracht gps is kapot gisteren voor de eerste keer gebruikt even deed de gps het daarna niet meer .ik met de bon wilde natuurlijk een nieuwe..Nee zei die man in dit gebouw kunnen we de gps niet checken ik zei nog loop even naar het raam...hij zei dat mag niet volgens de regels .en nu wordt mijn Tom Tom opgestuurd 2 weken minimaal moet ik wachten ...mijn oude Tom tom doet raar die had ik dan net zo goed kunne laten maken maar ik wilde een nieuwe...en moet nu 2 weken wachten op een Tom tom die stuk is sorry hoor
vreselijk slechte service ...ga voortaan naar BCC daar krijg je gewoon een nieuwe wanneer je een kapot apparaat koopt ..ik eis gewsoon een nieuwe en geen gemaakte kapotte Tom Tom....ik heb gewoon een navigatie nodig wanneer ik er van de week geen kan lenen moet ik een nieuwe kopen die ik vorig week ook al gekocht heb
wat een hele slechte service heeft media markt

gewoon een nieuwe Tom Tom die heb ik toch gekocht ik wil gewoon een goed product kopen en niet een kapot ding die wordt gerepareerd en ook nog een minimaal 2 weken wachten diegene die hielp was een onaardig persoon heeft ook nog eens de verkeerde koop datum ingevuld die is niet oktober maar 2 november

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw Tom Tom defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena met het verzoek contact met u op te nemen. Wij verwachten dat Media Markt Amsterdam Arena spoedig contact met u opneemt om de klacht inhoudelijk te bespreken.

Indien u niets verneemt van Media Markt Amsterdam Arena willen wij u verzoeken door te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

Alvast bedankt.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?