Klacht Media Markt: Ik krijg mijn cashback actie geld niet terug door een fout van jullie.

Klachtnummer
# 314239
Gebruiker
Naatje12
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Samsung galaxy s8 gekocht met een actie 50 euro cashback. De link voor deze actie was nergens te vinden. Via de telefoon waren jullie niet bereikbaar. Via de mail duurde het heel lang voor een antwoord. Er stond binnen 48 uur maar dat was het totaal niet. Naar Rotterdam geweest en iemand van samsung aangesproken over de cashback actie. Hij vertelde dat de link inderdaad nergens te vinden was en hij gaf mij een link maar de cashback actie was dus blijkbaar al voorbij. Klacht bij jullie ingediend want ik heb recht op mijn 50 euro terug. Ander halve maand al bezig zonder resultaat. Samsung via de telefoon gesproken en die zeiden dat het MediaMarkt hun fout is geweest dus jullie mogen dit probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Ik wil mijn 50 euro heel snel terug.

Gewenste oplossing

Mijn 50 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte/Heer Mevrouw,

    Dank voor uw bericht, bij welke vestiging heeft u de aankoop gedaan?
    Wij zullen de case doorzetten naar de juiste winkel, wij zullen de case daarna in behandeling nemen en kijken waar het is mis gegaan.
    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    Naatje12
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Voogt,

    Excuses voor het ongemak, het blijkt inderdaad dat deze cash back niet goed zichtbaar heeft gestaan op onze website omdat dit een exclusieve cash back actie was.
    Wij hebben alles voor u in orde gemaakt en u kunt het bedrag binnen 3 werkdagen op u rekening verwachten.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  4. Auteur
    Naatje12
    Datum
    Geachte Hoogendijk,

    Bedankt voor uw snelle reactie terug.
    Ik zie het geld zo spoedig mogelijk graag terug.

    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen