Klacht Media Markt: Ik krijg nog geld en word flink aan het lijntje gehouden.

MACA

Donderdag 23 Januari heb ik een computer, beeldscherm en muis besteld. Omdat ik iets wilde wijzigen in mijn bestelling heb ik contact gezocht met MediaMarkt. Helaas was het niet mogelijk iets te wijzigen daarom heb ik de bestelling geannuleerd. De medewerker waarmee ik contact had zou dit doorzetten.

zondag 26 januari krijg ik tot mijn verbazing een bericht dat Dynafix langskomt om de computer en het beeldscherm te leveren (muis niet die komt later). Ik heb de bestelling niet aangenomen en gelijk contact gezocht met Media Markt die aangaf dat het product te ver in het proces was om te annuleren maar dat ik er goed aan heb gedaan het niet aan te nemen.

maandag 27 januari krijg ik een bericht dat de computer & muis zijn ontvangen in het retourdepot ( Hier gaat het al mis de muis was nog niet eens bij mij geleverd het zou dus het beeldscherm moeten zijn )

later maandag 27 januari ontvang ik de muis via PostNL ( die mediamarkt zogenaamd retour zou hebben ontvangen? )
Ik zoek weer contact omdat ik bang was dat ik mijn geld van het beeldscherm niet zou terugkrijgen omdat ze die verkeerd hadden aangeslagen. Mij is verteld dat ik wanneer ik de muis nu ook retour alles goed komt.
NIET DUS.

Ik krijg een bedrag teruggestort van de computer en de muis ze zeggen dat er geen beeldscherm is ontvangen.
Ik bel en ze nemen het op zeggen dat er binnen 7 tot 10 werkdag contact word gezocht.
NIET gebeurt ik neem weer contact op er word gezegd dat er binnen 5 dagen de rest van het bedrag word teruggestort.
NIET gebeurt ik neem weer contact op ik krijg binnen 48 reactie van de andere afdeling.
NIET gebeurt ik neem net weer contact op er kan niks gedaan worden behalve het weer door te zetten...

Uiteraard het overige bedrag (329,73) zo spoedig op mijn rekening teruggestort krijgen.
Een compensatie gezien alle moeite, valse beloftes die zijn gedaan en vooral omdat de wet is overtreden door het bedrag niet binnen 14 dagen van ontbinding/annulering terug te storten ondanks dat alle producten al retour zijn.

Ook een klacht indienen over Media Markt?