Klacht Media Markt: Ik probeer al van af 27-01-2016 in contacht te komen met jullie.

Daniëlle

Hallo Mediamarkt ik heb op 24-01-2016 een INDESIT IDCL 75 B H Besteld voor 297,98 en op 27-01-2016 was hij 246,25 dit is niet aangegeven in jullie finale of op de site.Ik zou graag mijn verschil in aankoop bedrag terug willen. Ik probeer al te bellen en mailen en vraag en antwoord van af het verschil in aankoopbedrag. Ik vind het onfatsoenlijk dat jullie op geen enkele manier mijn te woord kunnen staan of contact hier over op kunnen nemen. Ik zou graag willen dat jullie contact opnemen en ik mijn verschil in aankoop bedrag terug krijg. Met vriendelijke groeten Daniëlle van Gils

Dat jullie contact met mijn opnemen en ik het verschil in aankoop bedrag terug krijg.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vind ik het vervelend dat u niet op de hoogte was van de actie.

Omdat onze webshop niet mee doet aan de laagste prijsgarantie is het helaas niet mogelijk om het prijsverschil terug te krijgen. Dit staat in onze voorwaarden aangegeven. Helaas kan ik daar geen uitzondering op maken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
    Daniëlle
    Slim als jullie het product niet in de finale hebben niet weten hoe lang de levering is of iets verglijkbaars hebben en ook niet bij andere finale gekeken kan worden. En jullie klantenservice niet bereikbaar is geen contact op neemt zoo dat ik het product kon retourneren en opnieuw bestellen en het verschil in aankoop bedrag wel terug had. Waardeloos bedrijf maar ik maak hier werk van.En dit was gelijk mijn eerste en laatste besteling.
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben u eerder al uitleg gegeven waarom u het bedrag niet terug kunt krijgen. Omdat onze webshop niet mee doet aan de laagste prijsgarantie betalen wij in geen geval een verschil terug. Dit staat in onze voorwaarden aangegeven. Helaas kan ik daar geen uitzondering op maken.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?