Klacht Media Markt: Ik wil een vergoeding

Radjes

Goeie dag . Ik wil een klacht indienen vanwege een wasmachine die niet volgens de afspraak dat ik had bij vermeld was aangeleverd. Mijn was al bekend maar toch mij niet op de hoogte werd gebracht . Mijn tijd dat ik van mijn werk íets eerder mocht naar huis komen. De afspraak was van 2uur tot 5uur dat bezorgd zou worden. Maar dat was niet
gebeurd vvolgens de tijdstip die gepland stond. Daarom wil mijn vergoeding terug .tot horend van jullie reacties

Media Markt
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u problemen ervaart met onze service.

Graag vernemen wij in welke vestiging u de wasmachine heeft aangeschaft. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

A. van Swieten
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Enige tijd geleden hebben wij uw factuur/bestelnummer en de vestiging waar u uw product heeft aangeschaft opgevraagd om uw klacht verder in behandeling te nemen.

Tot op heden hebben wij geen reactie van u ontvangen.

Indien u wenst dat wij uw klacht alsnog in behandeling nemen ontvangen wij graag de bovenstaande gegevens. Mocht u deze gegevens niet binnen 10 dagen aanleveren gaan wij er vanuit dat uw klacht is opgelost en zal deze automatisch afgesloten worden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?