Klacht Media Markt: In de veronderstelling een nieuw toestel te hebben gekocht terwijl dit niet het geval is.

KlagerMM#28

Op 22 juni 2018 een nieuwe Iphone 7 gekocht voor 629 euro bij filiaal Zaandam. 8 Mnd later wilde het toestel niet meer opstarten en verscheen het apple logo en ging weer uit. Dit herhaalde zich telkens weer. Contact gezocht met de service desk en de telefoon aangeboden voor reparatie, met in het achterhoofd garantie. Dit was op 21-02-2019. Vervolgens kreeg ik de melding dat de oorzaak vocht was, maar ook dat er door derden aan de mobiel was gesleuteld. Zij hadden hiervoor foto's meegestuurd. Hiervoor meerdere keren aangegeven dat wij de mobiel niet door derden hebben laten nakijken of laten repareren, waarom zouden wij na 8 maanden terwijl er garantie op zit. De service afdeling geeft nul op request, omdat zij niets anders kunnen. De apple reparateur heeft dit geconstateerd en zij geloven mij niet dat het toestel niet bij derden is geweest. Ik ben van mening dat gezien de beschadigingen in het toestel dat mediamarkt mij geen gloednieuw toestel heeft gegeven maar een tweede hansje met een nieuw buitenkantje. Interne schade foto's zie bijlage.

Kosteloze reparatie en anders een nieuw toestel