Klacht Media Markt: In gebreke blijven van levering telefoon met abonnement

Klachtnummer
# 161313
Gebruiker
Sandra
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 4 maart heb ik een order geplaatst via de website van Media Markt: Een Samsung S6 met een Vodafoon abonnement.
8 Maart ontving ik een email dat de gegevens niet compleet waren. Daar heb ik 9 maart op geantwoord via mediamarkt@onlinetelecomservices.nl. Daarop heb ik een bevestigingsmail ontvangen waarin stond dat de documenten in goede orde waren ontvangen en dat de verwerking van een contract 1-3 werkdagen duurt. Dat is nu ruim twee weken geleden.
Op 11 maart ontving ik een welkom mail van Vodafone.
Sindsdien heb ik niets meer vernomen.

Ik heb al een aantal keer contact gehad met de klantenservice, telefonisch en per email. Twee keer hebben zij een mail naar de telefonie afdeling gestuurd met de vraag waarom de telefoon niet geleverd wordt, want Vodafone heeft het contract goedgekeurd. Mijn klacht heb ik ook al gemaild naar mediamarkt@onlinetelecomservices.nl
De levering van dit product duurt onredelijk lang en niet volgens de leveringstijd vermeld op de website.

De oplossing

Na zoveel contact met de klantenservice en een mail die ik over mijn klacht gestuurd heb naar mediamarkt@onlinetelecomservices.nl lijkt het mij redelijk dat ik uiterlijk woensdag 30 maart een bericht krijgt over de levering van de telefoon en dat ik anders het contract en de bestelling annuleer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de telefoon nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw klacht direct voorgelegd bij de afdeling telefonie en abonnementen. Zodra wij een terugkoppeling hebben zullen wij u direct informeren.

    Hopende u voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Sandra
    Datum
    Fijn dat Media Markt heeft gereageerd.
    Helaas heb ik na een nieuw telefonisch contact met de klantenservice de bestelling geannuleerd. Er was te veel fout gegaan en het proces duurde te lang. Ik had eerst Vodafoon gebeld en volgens hun was de aanvraag 23 maart binnen gekomen en door een systeemfout, van wie was niet duidelijk, ook weer geannuleerd. Dat was voor mij de bekende druppel. Nu via een andere site de telefoon besteld bij een andere provider.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de bestelling heeft moeten annuleren. Wel zullen wij dit meenemen om het in de toekomst te voorkomen.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen