Klacht Media Markt: In gebreke blijven van levering telefoon met abonnement

Sandra

Op 4 maart heb ik een order geplaatst via de website van Media Markt: Een Samsung S6 met een Vodafoon abonnement.
8 Maart ontving ik een email dat de gegevens niet compleet waren. Daar heb ik 9 maart op geantwoord via mediamarkt@onlinetelecomservices.nl. Daarop heb ik een bevestigingsmail ontvangen waarin stond dat de documenten in goede orde waren ontvangen en dat de verwerking van een contract 1-3 werkdagen duurt. Dat is nu ruim twee weken geleden.
Op 11 maart ontving ik een welkom mail van Vodafone.
Sindsdien heb ik niets meer vernomen.

Ik heb al een aantal keer contact gehad met de klantenservice, telefonisch en per email. Twee keer hebben zij een mail naar de telefonie afdeling gestuurd met de vraag waarom de telefoon niet geleverd wordt, want Vodafone heeft het contract goedgekeurd. Mijn klacht heb ik ook al gemaild naar mediamarkt@onlinetelecomservices.nl
De levering van dit product duurt onredelijk lang en niet volgens de leveringstijd vermeld op de website.

Na zoveel contact met de klantenservice en een mail die ik over mijn klacht gestuurd heb naar mediamarkt@onlinetelecomservices.nl lijkt het mij redelijk dat ik uiterlijk woensdag 30 maart een bericht krijgt over de levering van de telefoon en dat ik anders het contract en de bestelling annuleer.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de telefoon nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw klacht direct voorgelegd bij de afdeling telefonie en abonnementen. Zodra wij een terugkoppeling hebben zullen wij u direct informeren.

Hopende u voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Sandra
    Fijn dat Media Markt heeft gereageerd.
    Helaas heb ik na een nieuw telefonisch contact met de klantenservice de bestelling geannuleerd. Er was te veel fout gegaan en het proces duurde te lang. Ik had eerst Vodafoon gebeld en volgens hun was de aanvraag 23 maart binnen gekomen en door een systeemfout, van wie was niet duidelijk, ook weer geannuleerd. Dat was voor mij de bekende druppel. Nu via een andere site de telefoon besteld bij een andere provider.
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de bestelling heeft moeten annuleren. Wel zullen wij dit meenemen om het in de toekomst te voorkomen.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?