Opgelost door Media Markt: inbouwservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140030
Gebruiker
Saskia
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Nieuwe Bosch koel-vriescombinatie gekocht. met 99 euro inbouw kosten.
maandags kwam de combinatie en in de middag kwam er een monteur hem plaatsen. oude eruit, nieuwe erin. snel gebeurd. nu alleen de kastdeurtjes monteren, maar de monteur moest snel weg om een collega te helpen. of ik de volgende dag thuis was? ja, met wat regelwerk kon dat nog een dagje. De oude combi liet hij staan, midden in de keuken, want hij had geen steekkar bij zich! volgende dag, ja monteur . snel klaar en weer weg. na een korte controle bleek er geen magneetstrip aangebracht te zijn en het kastdeurtje zit er scheef op weer bellen en in de wacht. weer een ochtend vrij, tot 12 uur. om 10 voor 12 belt de monteur, mevrouw ik kom niet, heb de strip niet bij me, en dan liever alle twee de handelingen in 1 keer. sorry had eerder moeten bellen. Wat een super slechte service als ik dit geweten had , had ik hem ergens anders gekocht. 99 euro inbouwkosten en straks al 4 keer vrij moeten regelen. echt belachelijk

De oplossing

minstens de helft van de inbouwkosten weer terug en snelle levering magneetstrip 407

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Enorm vervelend te vernemen dat het inbouwen niet naar behoren in één keer is uitgevoerd. Excuses voor het ongemak.

    Vriendelijk verzoek ik u aan te geven bij welke Media Markt vestiging u de koel-vriescombinatie heeft aangeschaft zodat wij uw klacht bij de juiste persoon kunnen voorleggen.

    Wij vernemen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Saskia
    Datum
    ik heb de combi gekoct in Groningen Sontplein.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Media Markt Groningen Sontplein geeft aan contact met u op te hebben genomen en u een oplossing te hebben geboden.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Saskia
    Datum
    er is erg correct gereageerd door de mediamarkt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Saskia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen