Opgelost door Media Markt: inbouwservice

Saskia

Nieuwe Bosch koel-vriescombinatie gekocht. met 99 euro inbouw kosten.
maandags kwam de combinatie en in de middag kwam er een monteur hem plaatsen. oude eruit, nieuwe erin. snel gebeurd. nu alleen de kastdeurtjes monteren, maar de monteur moest snel weg om een collega te helpen. of ik de volgende dag thuis was? ja, met wat regelwerk kon dat nog een dagje. De oude combi liet hij staan, midden in de keuken, want hij had geen steekkar bij zich! volgende dag, ja monteur . snel klaar en weer weg. na een korte controle bleek er geen magneetstrip aangebracht te zijn en het kastdeurtje zit er scheef op weer bellen en in de wacht. weer een ochtend vrij, tot 12 uur. om 10 voor 12 belt de monteur, mevrouw ik kom niet, heb de strip niet bij me, en dan liever alle twee de handelingen in 1 keer. sorry had eerder moeten bellen. Wat een super slechte service als ik dit geweten had , had ik hem ergens anders gekocht. 99 euro inbouwkosten en straks al 4 keer vrij moeten regelen. echt belachelijk

minstens de helft van de inbouwkosten weer terug en snelle levering magneetstrip 407

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Enorm vervelend te vernemen dat het inbouwen niet naar behoren in één keer is uitgevoerd. Excuses voor het ongemak.

Vriendelijk verzoek ik u aan te geven bij welke Media Markt vestiging u de koel-vriescombinatie heeft aangeschaft zodat wij uw klacht bij de juiste persoon kunnen voorleggen.

Wij vernemen graag van u.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Saskia
    ik heb de combi gekoct in Groningen Sontplein.
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Media Markt Groningen Sontplein geeft aan contact met u op te hebben genomen en u een oplossing te hebben geboden.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Saskia
    er is erg correct gereageerd door de mediamarkt

Saskia

Ook een klacht indienen over Media Markt?