Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: inbouwservice
Details
De klacht
Nieuwe Bosch koel-vriescombinatie gekocht. met 99 euro inbouw kosten.maandags kwam de combinatie en in de middag kwam er een monteur hem plaatsen. oude eruit, nieuwe erin. snel gebeurd. nu alleen de kastdeurtjes monteren, maar de monteur moest snel weg om een collega te helpen. of ik de volgende dag thuis was? ja, met wat regelwerk kon dat nog een dagje. De oude combi liet hij staan, midden in de keuken, want hij had geen steekkar bij zich! volgende dag, ja monteur . snel klaar en weer weg. na een korte controle bleek er geen magneetstrip aangebracht te zijn en het kastdeurtje zit er scheef op weer bellen en in de wacht. weer een ochtend vrij, tot 12 uur. om 10 voor 12 belt de monteur, mevrouw ik kom niet, heb de strip niet bij me, en dan liever alle twee de handelingen in 1 keer. sorry had eerder moeten bellen. Wat een super slechte service als ik dit geweten had , had ik hem ergens anders gekocht. 99 euro inbouwkosten en straks al 4 keer vrij moeten regelen. echt belachelijk
De oplossing
minstens de helft van de inbouwkosten weer terug en snelle levering magneetstrip 407Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.