Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Incompleet product
Details
De klacht
Keukenmachine met accessoires gekocht nav actie in folder. Één accessoire bleek niet in de doos te zitten. Gebeld, gebeld en gebeld (1 van de ±30 keer bellen een keer teruggebeld) en uiteindelijk na enkele dagen kreeg ik te horen dat het accessoire besteld zou worden.Ik wekelijks bellen en ik kreeg telkens te horen dat het accessoire nog niet binnen was. Een keer kreeg ik te horen dat het accessoire binnen was, waarop ik gelijk naar de MM ben vertrokken. In de winkel een half uur staan wachten en uiteindelijk bleek het accessoire er nog niet te zijn... Heel fijn om voor niks erheen te rijden...!!
Op 30 juni heb ik weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat het accessoire nog heel niet was besteld. Opnieuw besteld en binnen 10 dagen zou het accessoire binnen zijn.
Nu 3 weken later heb ik gebeld en krijg ik te horen dat ik terug zou worden gebeld door de afdeling inkoop want de telefoniste wist hier niks van. Ik ben weer niet teruggebeld...
De oplossing
Dat de MM het product bij mij binnen enkele dagen bezorgd.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.