Klacht Media Markt: Incompleet product

Charlotte

Keukenmachine met accessoires gekocht nav actie in folder. Één accessoire bleek niet in de doos te zitten. Gebeld, gebeld en gebeld (1 van de ±30 keer bellen een keer teruggebeld) en uiteindelijk na enkele dagen kreeg ik te horen dat het accessoire besteld zou worden.

Ik wekelijks bellen en ik kreeg telkens te horen dat het accessoire nog niet binnen was. Een keer kreeg ik te horen dat het accessoire binnen was, waarop ik gelijk naar de MM ben vertrokken. In de winkel een half uur staan wachten en uiteindelijk bleek het accessoire er nog niet te zijn... Heel fijn om voor niks erheen te rijden...!!

Op 30 juni heb ik weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat het accessoire nog heel niet was besteld. Opnieuw besteld en binnen 10 dagen zou het accessoire binnen zijn.

Nu 3 weken later heb ik gebeld en krijg ik te horen dat ik terug zou worden gebeld door de afdeling inkoop want de telefoniste wist hier niks van. Ik ben weer niet teruggebeld...

Dat de MM het product bij mij binnen enkele dagen bezorgd.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw keukenmachine incompleet
    is. Zoals telefonisch besproken leggen wij uw klacht voor bij Media Markt Zoetermeer. Media Markt Zoetermeer zal contact opnemen om de klacht inhoudelijk te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Zoetermeer vernomen dat er inmiddels contact is geweest. U heeft het ontbrekende onderdeel inmiddels in ontvangt genomen. Graag vernemen wij of u tevreden bent over de afhandeling.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?