Opgelost door Media Markt: Informeren klant ho maar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154051
Gebruiker
ZeMoi
Datum
4 reacties

Details

Klacht

27.01.2016 een robotstofzuiger besteld via de site van de media markt.
Hierbij stond toen leverbaar over 5 of 6 dagen. Prima.
Echter als klant verwacht ik dan op zijn minst een bericht met een nieuwe verwachte levertijd, wanneer deze dagen verstreken zijn. Iets wat volgens mij gewoon automatisch te genereren is. Ondertussen zijn we dus 13 dagen verder en ik heb nog niets gehoord.
Op 6-2 een bericht gestuurd via het contact formulier en nog geen bericht terug. 2 keer geprobeerd te bellen, waar ik 20 minuten aan de lijn heb gehangen en nog steeds niemand te pakken had gekregen. Ook hierbij krijg je eerst te horen: onze excuses, meer dan 10 minuten wacht tijd, later in het bericht: onze excuses meer dan 5 minuten wachttijd. Op deze manier een informatieloos bericht. Laat het aantal wachtende weten en/of een gemiddelde wachttijd, dan weet ik van tevoren of ik zin heb om zo lang te wachten. Een echt klachtenformulier is op de website trouwens ook niet te vinden.

Gewenste oplossing

Ik wil graag deze week nog weten wanneer mijn product geleverd wordt.
De sneller dit gebeurt, de meer kans de bestelling blijft bestaan.

Informatie voorziening verbeteren, zowel online als callcentre
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Ik vind het erg vervelend dat de door u bestelde stofzuiger niet binnen de gestelde termijn is geleverd. Graag wil ik u hiervoor onze excuses aanbieden. In verband met de grote drukte door de BTW dagen hebben wij niet iedereen kunnen informeren over de levertijd van de bestelling.

    Inmiddels heb ik in het systeem gezien dat de stofzuiger afgelopen zaterdag is geleverd.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    ZeMoi
    Datum
    Beste Media Markt,
    Wat betreft het afleveren van het product is dat uiteindelijk verder prima gegaan, op informatie voorziening na en is dat verder afgehandeld.
    Wel vind ik het vreemd dat ik hier eerder reactie krijg, dan via het contact formulier van de website.
    Ook zou ik als tip hebben de informatievoorziening van de telefoonlijn beter te maken, door de klant een gemiddelde wachttijd te geven i.p.v. "meer dan 10 minuten" en later "meer dan 5 minuten"
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Uw klacht betreffende de informatie voorziening zal intern voorgelegd worden en wij zullen ons uiterste best doen dit te verbeteren. Ook de informatievoorziening van de telefoonlijn zal bekeken worden.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  4. Auteur
    ZeMoi
    Datum
    informatie voorziening is belangrijk

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen