Klacht Media Markt: Inruil Samsung S6 voor € 10, terwijl op de site staat € 176

LvS

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de MediaMarkt in Leeuwarden. De medewerkers van de klantenservice zullen uw klacht zo spoedig mogelijk voor u oppakken en u voorzien van een terugkoppeling.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw K. Saini
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist contact gehad met de klantenservice van de MediaMarkt in Leeuwarden. Zij hebben ons aangegeven dat zij u niet meer kunnen bieden voor uw oude smartphone. De inruilwaarde van uw oude smartphone is namelijk bepaald aan de hand van speciale apparatuur. Daaruit is gebleken dat de MediaMarkt u helaas niet meer dan € 10,- kan bieden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

LvS
    Ongehoord dat een prima werkende en onbeschadigde S6 voor jullie niet meer waarde heeft dan 10 euro, waar op Marktplaats meer dan 200 geboden wordt. Gaarne mijn S6 terug, dan kan ik op Marktplaats een (wel) eerlijke prijs krijgen. Vriendelijke groet. LvS.

Ook een klacht indienen over Media Markt?