Klacht Media Markt: installatie wasdroger en wasmachine

maha

Ik heb gisteren een wasmachine en wasdroger van whirlpool gehaald bij media markt, met de optie (extra service) dat ze de wasmachine op de benodigde plek zouden plaatsen en installeren. Maar vanochtend bleek om een of andere vage reden dat ze de wasmachine niet naar boven konden sjouwen en installeren. Ik heb de service center van media markt gebeld en die zoude dat niks voor me konden doen en ik dat geldbedrag voor extra service terug zou krijgen terwijl ik dat helemaal niet wil! Nu staat er een wasdroger boven en wasmachine beneden onaangesloten. Ik heb niet de kracht om de wasmachine naar boven te tillen :( aub help me!!

Lekkere service van media markt:(

Ordernummer: 70282294

Wasmachine naar boven verplaatsen en installeren

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Zarrinphaker,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te benaderen maar helaas is dit niet gelukt. In overleg met de vervoerder zullen zij a.s. maandag alsnog de wasmachine bij u komen aansluiten. De droger kan helaas niet op een trekschakelaar aangesloten worden zoals op onze website ook vermeld wordt. U bent hierover ook per mail geinformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    maha
    Beste Media Markt,
    Ik heb 3 drie kinderen thuis en een weekend zonder de was te doen is bijna onmogelijk. Ik kreeg van jullie service center te horen dat het niet mogelijk was om de wasmachine boven te verplaatsen en dat we we de servicekosten terug zouden krijgen (telefonisch bevestigd) en nu krijg ik een mail dat ik de servicekosten alsnog moet betalen. Ik vind het erg kwalijk dat voor deze slechte service alsnog voor moeten betalen! Jammer dat jullie zo met jullie klanten omgaan.........
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Zarrinphaker,
    Bedankt voor uw reactie. De servicekosten zijn gister aan u overgemaakt zoals was afgesproken. Naar verwachting zal dit binnen enkele dagen op uw rekening bijgeschreven zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?