Klacht Media Markt: Ipad air 2 3 jaar voor de tweede keer stuk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 314989
Gebruiker
E.J.A. Flierman
Datum
24 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag. In de garantie periode is mijn Ipad air 2 stuk gegaan reparatie was blijkbaar niet mogelijk. De Ipad is toen vervangen door een refusbished apparaat. Nu 1 jaar later is de home knop stuk. Nu lees ik dat ik eigelijk in de garantie periode recht heb op reparatie van mijn eigen Ipad of een nieuw apparaat heb. En niet een apparaat wat misschien wel ouder is dan wat ik had. Heel vervelend dat de Ipad nu weer stuk is. Toen € 699.- voor betaald. Gekocht bij Media Markt Hengelo

De oplossing

Het apparaat hoort binnen 3 jaar niet 2 x stuk te gaan. Ik zie graag een gepaste oplossing van Media Markt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

24 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    De case zullen wij neerleggen bij onze vestiging in Hengelo om te kijken naar een gepaste oplossing.
    Wij zullen u spoedig voorzien van een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
  3. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Ipad aangeboden ter reparatie
  4. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Ik heb de ipad aangeboden ter reparatie nu afwachten naar een goede oplossins
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste heer/mevrouw Flierman,

    Wij willen de case graag voor u in de gaten houden, heeft u voor ons een referentienummer van de reparatie?

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  6. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Beste heer/mevrouw Hoogendijk

    Het referentie nummer is 28482432.

    Groet
  7. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Ipad is in reparatie
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    U bericht is in goede orde ontvangen, de Ipad is momenteel in behandeling bij de reparateur.
    Zodra wij meer weten over de afhandeling , zullen wij u hierover informeren.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  9. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Goedemiddag

    Krijg net een omruilvoorstel van Media Mark moet € 338,50 betalen. Tevens wordt aangegeven dat de levensduur overschreden is. Conclusie een ipad van iets meer als 3 jaar oud is afgeschreven. Tevens is de prijs bijna hetzelfde als ik een nieuwe ipad 2018 koop prijs € 359.- waarbij ik 2 jaar garantie krijg. Ik vindt dit echt niet kunnen ben benieuwd naar U reactie.
  10. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u verzoek ontvangen en doorgezet naar de winkel.
    Dank u voor u bericht.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  11. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Helaas verloopt mijn klacht binnenkort. Daarom deze reactie, ik heb nog niets gehoord van Media Markt Hengelo.
  12. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht.
    Op dit moment is uw klacht nog bij deze vestiging in behandeling. Zij zullen hierover spoedig contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  13. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Goedenavond

    Vandaag een herrinnerings SMS gehad van Media Markt Hengelo dat ik Z.S.M moet reageren op het reparatie voorstel. Dit terwijl ik niets hoor van Media Markt. Ik neem aan dat zolang Media Markt Hengelo niet van zich laat horen er niets met mijn Ipad gebeurd. Beetje vreemd hoor
  14. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo.

    Inmiddels hebben zij u per mail geinformeerd over de mogelijkheden en wordt uw iPad retour gestuurd aan deze vestiging.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  15. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Ik heb Media Mark prive bericht gestuurd mbt de afhandeling
  16. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij zullen uw bericht bespreken met MediaMarkt Hengelo en komen hier zo snel mogelijk op terug.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  17. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Het blijft nnu stil vanuit Mediamarkt?
  18. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  19. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Goedemiddag

    Jammer geen reactie meer van Media Markt Hengelo. Volgens mij hebben ze maling aan hun klanten.
  20. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Goedemiddag.

    Geen enkele reactie meer. Niet netjes. Schakel nu mijn rechtsbijstands verzekering in.
  21. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geen reactie meer heeft ontvangen en u genoodzaakt voelt uw rechtsbijstand in te schakelen. Onze excuses hiervoor.

    Wij gaan contact opnemen met de vestiging om voor nu na te gaan wat de huidige status is en zullen hierover spoedig contact met u op nemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  22. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Niets vernomen van Media Markt Hengelo!
    Rare situatie.
  23. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben telefonisch contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo.
    Zij zullen deze week contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

  24. Auteur
    E.J.A. Flierman
    Datum
    Goedemiddag

    Nu eindelijk na bijna 2 maanden reageert Media Markt.
    Dank voor u telefoontje.
    Van de oplossing had ik graag eerder gebruik gemaakt heb nu een nieuwe gekocht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.J.A. Flierman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen