Klacht Media Markt: Ipad air 2 3 jaar voor de tweede keer stuk

sad Niet opgelost
E.J.A. Flierman

Goedemiddag. In de garantie periode is mijn Ipad air 2 stuk gegaan reparatie was blijkbaar niet mogelijk. De Ipad is toen vervangen door een refusbished apparaat. Nu 1 jaar later is de home knop stuk. Nu lees ik dat ik eigelijk in de garantie periode recht heb op reparatie van mijn eigen Ipad of een nieuw apparaat heb. En niet een apparaat wat misschien wel ouder is dan wat ik had. Heel vervelend dat de Ipad nu weer stuk is. Toen € 699.- voor betaald. Gekocht bij Media Markt Hengelo

Het apparaat hoort binnen 3 jaar niet 2 x stuk te gaan. Ik zie graag een gepaste oplossing van Media Markt

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen, excuses voor het ongemak.
    De case zullen wij neerleggen bij onze vestiging in Hengelo om te kijken naar een gepaste oplossing.
    Wij zullen u spoedig voorzien van een reactie.

Ipad aangeboden ter reparatie
    E.J.A. Flierman
    Ik heb de ipad aangeboden ter reparatie nu afwachten naar een goede oplossins
    Beste heer/mevrouw Flierman,

Wij willen de case graag voor u in de gaten houden, heeft u voor ons een referentienummer van de reparatie?

Beste heer/mevrouw Hoogendijk

Het referentie nummer is 28482432.

Groet
    Ipad is in reparatie
    Media Markt

U bericht is in goede orde ontvangen, de Ipad is momenteel in behandeling bij de reparateur.
    Zodra wij meer weten over de afhandeling , zullen wij u hierover informeren.

Goedemiddag

Krijg net een omruilvoorstel van Media Mark moet € 338,50 betalen. Tevens wordt aangegeven dat de levensduur overschreden is. Conclusie een ipad van iets meer als 3 jaar oud is afgeschreven. Tevens is de prijs bijna hetzelfde als ik een nieuwe ipad 2018 koop prijs € 359.- waarbij ik 2 jaar garantie krijg. Ik vindt dit echt niet kunnen ben benieuwd naar U reactie.
    Media Markt

Wij hebben u verzoek ontvangen en doorgezet naar de winkel.
    Dank u voor u bericht.

E.J.A. Flierman
    Helaas verloopt mijn klacht binnenkort. Daarom deze reactie, ik heb nog niets gehoord van Media Markt Hengelo.

Bedankt voor uw reactie.

Op dit moment is uw klacht nog bij deze vestiging in behandeling. Zij zullen hierover spoedig contact met u opnemen.

Goedenavond

Vandaag een herrinnerings SMS gehad van Media Markt Hengelo dat ik Z.S.M moet reageren op het reparatie voorstel. Dit terwijl ik niets hoor van Media Markt. Ik neem aan dat zolang Media Markt Hengelo niet van zich laat horen er niets met mijn Ipad gebeurd. Beetje vreemd hoor

Bedankt voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo.

Inmiddels hebben zij u per mail geinformeerd over de mogelijkheden en wordt uw iPad retour gestuurd aan deze vestiging.

Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

Ik heb Media Mark prive bericht gestuurd mbt de afhandeling

Bedankt voor uw reactie.

Wij zullen uw bericht bespreken met MediaMarkt Hengelo en komen hier zo snel mogelijk op terug.

E.J.A. Flierman
    Het blijft nnu stil vanuit Mediamarkt?

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo om navraag te doen met betrekking tot de status van de afhandeling van uw klacht. Zij zullen spoedig contact met u opnemen.

Goedemiddag

Jammer geen reactie meer van Media Markt Hengelo. Volgens mij hebben ze maling aan hun klanten.
    Goedemiddag.

Geen enkele reactie meer. Niet netjes. Schakel nu mijn rechtsbijstands verzekering in.

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u geen reactie meer heeft ontvangen en u genoodzaakt voelt uw rechtsbijstand in te schakelen. Onze excuses hiervoor.

Wij gaan contact opnemen met de vestiging om voor nu na te gaan wat de huidige status is en zullen hierover spoedig contact met u op nemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

E.J.A. Flierman
    Niets vernomen van Media Markt Hengelo!
    Rare situatie.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben telefonisch contact opgenomen met MediaMarkt Hengelo.
    Zij zullen deze week contact met u opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geinformeerd te hebben.

Goedemiddag

Nu eindelijk na bijna 2 maanden reageert Media Markt.
    Dank voor u telefoontje.
    Van de oplossing had ik graag eerder gebruik gemaakt heb nu een nieuwe gekocht.

E.J.A. Flierman

Ook een klacht indienen over Media Markt?