Klacht Media Markt: Ipad mini 4 wifi gekocht. Na aanschaf blijkt GPS functie niet naar behoren te werken -> wordt niet geruild

Waldherr

Afgelopen zondag heb ik een iPad mini 4 Wi-Fi 64gb aangeschaft bij de Media Markt vestiging in Amsterdam Noord.
Deze heb ik gekocht met als doel de Navigatiesysteem & multimedia functie te gebruiken voor de auto. Na installatie en een korte in gebruik name blijkt dat de de iPad met enkel Wi-Fi niet geschikt te zijn voor de GPS-functie waar ie primair voor bedoeld is.
Vandaar dat ik vandaag teruggegaan ben naar de vestiging waar ik deze tablet heb aangeschaft. Aldaar bleek al snel dat het niet de bedoeling zou zijn om geopende dozen retour te ontvangen. Terwijl mijn voorstel was om i.p.v. de 64Gb Wi-Fi versie de 64GB mobiele data versie af te nemen. Na een aantal gesprekken bleek dat de mensen bij de vestiging daar niet in mee kan bewegen vanwege allerlei stringente teruglevercriteria. Ik zit nu dus met een apparaat waar ik ' niets' aan heb.

Ik wil graag de iPad mini 4 64gb retourneren voor het aankoopbedrag en de iPad mini 4 64gb inclusief mobiele data (4g) bij de mediamarkt aanschaffen. Daar moeten we onderling toch wel uit kunnen komen?

Ook een klacht indienen over Media Markt?