Klacht Media Markt: ipads archos

joop

online 2 ipads besteld. Kinderen hebben er 1 dag meegespeeld en toen ons zoontje van 8 angry birds wilde spelen kwam er al een barst in. s'avonds laad de iPad niet meer op. Dag erna nog 1 iPad maar ook deze laad 'savonds niet meer op. Binnen 2 dagen 2 ipads met zelfde probleem. Opsturen ter reparatie duurt 4 weken. Wil mijn geld terug de kwaliteit is gewoon niks waard. In winkel onvriendelijk en betweterig personeel. Mediamarkt ik ben zo gek nog niet? Veel geld uitgegeven voor 1 dag plezier op een iPad die nikswaard is.

Naar mijn mening zijn de ipads kwalitatief niks waard. Wanneer 1 iPad gebreken vertoont na een tijdje kan ik denken oke dit kan gebeuren. Maar binnen 1 dag beide ipads stuk met hetzelfde probleem roept bij mij vragen op. Door angry birds spelletje kras in beeldscherm? allebei na 1x opladen de 2e keer helemaal niet meer laden.
Ik wil gewoon graag mijn geld terug. Heb geen vertrouwen meer in dit product ook niet wanneer het probleem hersteld/gemaakt zal kunnen worden.

Media Markt
    Geachte meneer Knubben,Dank voor uw schrijven. Zojuist hebben wij telefonisch gesproken over uw klacht. Wij vinden het zeer vervelend te vernemen dat u uw aankoop ter reparatie heeft moeten aanbieden. Ik heb gesproken met mijn collega's van de betreffende vestiging en zij zullen u op de hoogte houden bij terugkoppeling vanuit de reparateur. Zij zullen ervoor zorgdragen dat uw producten door de technische dienst van Archos worden nagekeken en gerepareerd waar dit kan. Wij doen onze uiterste best om uw toestel zo snel mogelijk weer terug bij u en uw kinderen te krijgen. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
    joop
    zoals al meerdere malen aangegeven twee dezelfde artikelen met exact hetzelfde probleem ...conclusie niks waard kwalitatief gezien.
    zou liever mijn geld terug krijgen om vervolgens op zoek te gaan naar twee ipads die wel goed zijn.
    Media Markt
    Geachte meneer Knubben,Dank voor uw reactie. Het spijt mij te vernemen dat ons gesprek niet afdoende informatief was betreffende de reparatievoorwaarden. Mijn collega's in de vestiging zullen ervoor zorgdragen dat u op de hoogte gehouden wordt van het proces rondom uw reparatie. Zoals eerder besproken gaan wij niet tot uitbetaling over, alvorens beide toestellen meermaals ter reparatie zijn aangeboden. Wij doen onze uiterste best om uw hinder van het reparatieproces tot een minimum te beperken. Ik wens u nogmaals veel plezier met uw aankoop en voor verdere vragen of opmerkingen staan wij u graag wederom te woord. Een vriendelijke groet,
    Annemarie van de Brug
    Media Markt Online
    joop
    valt niet te overleggen of onderhandelen met mediamarkt. Ze blijven bij hun standpunt dat je eerst artikelen 3x ter reparatie aan dient te melden. en dan wordt gezegd binnen 14 dagen niet goed geld terug??? wie vergoedt me de benzine en de tijd om artikelen ter reparatie aan te bieden en wie vangt mijn 2 teleurgestelde kinderen op???? lang leve mediamarkt. eens maar nooit meer!!!

joop

Ook een klacht indienen over Media Markt?