Opgelost door Media Markt: Iphone 5 S 16 mb werkt dezelfde dag al niet meer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87609
Gebruiker
Richards
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn stiefdochter heeft op 7 december bij de MediaMarkt in Rijswijk in winkelcentrum de Boogaard Een Iphone 5 S 16 mb gekocht van haar spaarcenten voor het bedrag van bijna 550 euro. Ze kocht hem op zondag middag en thuis gekomen wou het meisje natuurlijk gelijk haar nieuwe aanwinst aanzetten ze zorgde er voor dat ze een wachtwoord invoerde en via Touch ID doormiddel van haar duimafdruk.Aangezien ze geen simkaart had op het moment kon ze niet veel met het toestel. Dus ging ze wat anders doen toen ze toch weer in wilde loggen herkende de Iphone haar ww en duimafdruk al niet meer. Maandag na school ging ze gelijk naar de Media Markt waar de verkoper die haar de dag er voor had geholpen doodleuk zij dat het haar fout was en dat hij niks voor haar kon doen. En dat het haar eigen fout was Ik vind dat nergens op slaan en neem hier dus ook geen genoegen mee. Wat heeft ze nu aan deze Gsm als ze niet eens meer kan inloggen op haar toestel ze kan hem nu niet gebruiken

De oplossing

Ik verwacht dat de Media Markt dit zo oplos dat mijn stiefdochter gewoon net als ieder ander die een Gsm koop die ook kan gebruiken En haar niet naar huis stuurt met een antwoord van het is je eigen fout dus zoek het maar uit wij kunnen niks voor je doen
Hij kost geen 10 euro maar rond de 550 euro Wij hebben er geen verstand van verder dus wij hebben echt geen idee hoe ze die Gsm nu werkend moet krijgen . Wij verwachten dus dat de Media Markt dit oplos omdat wij denken dat het toestel een mankement vertoont waardoor de GSM zijn ww en haar vingerafdruk niet meer herkennen wij hebben geen idee hoe we dit moeten oplossen het meisje heeft een hele tijd zitten janken want zo bedrag is zelf voor een volwassenen niet mis laat staan voor een kind. Dus wij willen dat Jullie dit voor haar oplossen zodat ze haar of een evt nieuwe werkend vervangend exemplaar leveren. Net zoals ze bij jullie vandaag in de winkel gevraagt heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Schaap,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw stiefdochters Iphone de vingerafdrukken niet meer herkend en dat er geen oplossing wordt geboden. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Rijswijk met het verzoek spoedig contact met u op te nemen. Wij vertrouwen er op dat Media Markt Rijswijk uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Schaap, Inmiddels heb ik van Media Markt Rijswijk vernomen dat er contact met u is geweest en bleek dat u het probleem al het verholpen. Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Richards
    Datum
    Ik heb contact gehad met een medewerker van de Mediamarkt in Rijswijk. Ik gaf daar aan dat mijn dochter het zelf bij een andere gsm winkel had kunnen regelen die had het probleem zo opgelost alleen waren daar wel kosten aan verbonden. Media markt Rijswijk bood aan de kosten te vergoeden. Ik heb alle gegevens daar voor naar hun doorgestuurd en we zijn nu in afwachting van de afhandeling. Aangezien ik na mijn laatste mail met de op gevraagde gegevens niks meer heb vernomen. Wacht ik verder af
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Schaap, Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw bericht voorgelegd bij Media Markt Rijswijk. Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  5. Auteur
    Richards
    Datum
    De klacht is in alle tevredenheid afgehandeld. bedankt voor de snelle reactie op mijn klacht mvg R Schaap

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richards
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen