Klacht Media Markt: Iphone 5c defect sta voor dichte deuren omdat ik aankoopbon kwijt ben.

Klachtnummer
# 187159
Gebruiker
Juro
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Toen ik mijn Iphone 5C bij de Media Markt in Assen kocht kreeg ik op dit toestel 2 jaar garantie.
Nu heeft deze onlangs een storing en kan er niks meer mee, omdat ik de aankoopbon kwijt ben en het toestel ouder is dan één jaar kan ik niet meer rechtstreeks bij Apple terecht voor de garantie en moet dat via de leverancier gedaan worden.
Apple vertelde mij dat hij nog onder garantie valt maar ouder is dan 1 jaar maar nog geen 2 jaar oud is.
Aan de balie bij de MediaMarkt in Assen wilde ze mij niet verder helpen omdat ik de aankoopbon niet kon tonen, ik was daar met de Iphone met serienummer en de bijbehorende originele verpakking met diverse streepjescodes zodat er gezien kan worden dat ze bij elkaar horen.
Het gaat om een Apple Iphone 5c met serienummer FCFNF19XG07Q versie 9.3.5
Bij Apple is het probleem defect onder incidentnummer; 100018440804

De oplossing

Wil graag dat mijn toetel aangboden wordt voor garantie bij Apple

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Juro
    Datum
    aanvullende gegevens over het toestel;
    Part No. MG8Y2DN/A Iphone 5c, Yellow, BGB
    Model A1507
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen aankoopbon meer heeft van uw iPhone 5C. Zoals telefonisch besproken nemen wij contact op met Media Markt Assen om op zoek te gaan naar een oplossing. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen nemen wij opnieuw contact met u op.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Assen vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Media Markt Assen heeft u verzocht zoveel mogelijk informatie te delen om na te gaan of de aankoopbon nog terug te vinden is.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen