Opgelost door Media Markt: IPhone 5s voor kleine reparatie aangeboden, defect terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159246
Gebruiker
fjstolk
Datum
9 reacties

Details

De klacht

In december 2015 mijn oude iPhone 5s ter reparatie aangeboden om de aan/uit knop te repareren. De knopt werkte nog wel maar was moeilijk in te drukken. Vervolgens krijg ik de iPhone in onderdelen terug en zit er een barst in het scherm. De iPhone wordt teruggestuurd en scherm wordt vervangen. Vervolgens reageert de telefoon nergens meer op en gaat hij dus ook niet meer aan. Telefoon in ontvangst genomen en door derde partij laten onderzoeken. Wat blijkt er is een te lange schroef op de verkeerd plek gemonteerd die het logic board heeft beschadigd. Conclusie werkende iPhone voor "kleine" cosmetische aanpassing ter reparatie aangeboden, defect terug gekregen.

De oplossing

iPhone terugkrijgen in staat waarin ik hem ter reparatie aanbood.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Zojuist hebben we geprobeerd u telefonisch bereiken, helaas zonder resultaat.

    Graag zouden we telefonisch contact met u hebben om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Kunt u ons aangeven wanneer u bereikbaar bent?

    We horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    fjstolk
    Datum
    Beste,

    Ik ben een week op wintersport geweest. Maar zou teruggebeld worden. Ik ben vanaf nu te bereikbaar op 0681495727.

    Met vriendelijke groet,

    Fokke-Jan Stolk
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Stolk,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Zoals ik u aangaf, zal ik uw klacht voorleggen aan mijn collega's uit de vestiging Amsterdam Arena.

    Ik ga er vanuit dat zij uw klacht naar behoren met u zullen afhandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    fjstolk
    Datum
    Beste mevrouw Kastelijn,

    Tot op heden nog geen reactie vanuit Amsterdam Arena gekregen.

    Met vriendelijke groet,

    Fokke-Jan Stolk
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Stolk,

    Bedankt voor uw reactie.

    Op basis van uw terugkoppeling heb ik navraag gedaan bij de vestiging Arena. Vanwege miscommunicatie is er geen contact met u opgenomen. Zij hebben mij tevens toegezegd morgen contact met u op te zullen nemen.

    Graag zie ik uw reactie na dit contact tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Stolk,

    Van mijn collega's uit de vestiging Arena heb ik vernomen dat zij uw klacht inmiddels naar wens met u hebben afgehandeld.

    Graag hoor ik van u of dit inderdaad het geval is.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  7. Auteur
    fjstolk
    Datum
    Hoi Charlena,

    NAW gegevens en rekeningnummer doorgegeven. Het bedrag is nog niet overgemaakt. Ik had begrepen dat dit 2 weken kan duren?

    Met vriendelijke groet,

    Fokke-Jan Stolk
  8. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Stolk,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het klopt inderdaad dat het tot twee weken kan duren voordat dit bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven.

    Mocht dit na afloop van de twee weken nog steeds niet zijn gebeurd, neemt u dan graag opnieuw contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Charlena Kastelijn
    Media Markt Nederland
  9. Auteur
    fjstolk
    Datum
    Geld is gestort. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fjstolk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen