Opgelost door Media Markt: IPhone 5s voor kleine reparatie aangeboden, defect terug

fjstolk

In december 2015 mijn oude iPhone 5s ter reparatie aangeboden om de aan/uit knop te repareren. De knopt werkte nog wel maar was moeilijk in te drukken. Vervolgens krijg ik de iPhone in onderdelen terug en zit er een barst in het scherm. De iPhone wordt teruggestuurd en scherm wordt vervangen. Vervolgens reageert de telefoon nergens meer op en gaat hij dus ook niet meer aan. Telefoon in ontvangst genomen en door derde partij laten onderzoeken. Wat blijkt er is een te lange schroef op de verkeerd plek gemonteerd die het logic board heeft beschadigd. Conclusie werkende iPhone voor "kleine" cosmetische aanpassing ter reparatie aangeboden, defect terug gekregen.

iPhone terugkrijgen in staat waarin ik hem ter reparatie aanbood.

Geachte meneer,

Zojuist hebben we geprobeerd u telefonisch bereiken, helaas zonder resultaat.

Graag zouden we telefonisch contact met u hebben om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Kunt u ons aangeven wanneer u bereikbaar bent?

We horen graag van u.

Beste,

Ik ben een week op wintersport geweest. Maar zou teruggebeld worden. Ik ben vanaf nu te bereikbaar op 0681495727.

Bedankt voor uw reactie.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Zoals ik u aangaf, zal ik uw klacht voorleggen aan mijn collega's uit de vestiging Amsterdam Arena.

Ik ga er vanuit dat zij uw klacht naar behoren met u zullen afhandelen.

Beste mevrouw Kastelijn,

Tot op heden nog geen reactie vanuit Amsterdam Arena gekregen.

Bedankt voor uw reactie.

Op basis van uw terugkoppeling heb ik navraag gedaan bij de vestiging Arena. Vanwege miscommunicatie is er geen contact met u opgenomen. Zij hebben mij tevens toegezegd morgen contact met u op te zullen nemen.

Graag zie ik uw reactie na dit contact tegemoet.

Beste meneer Stolk,

Van mijn collega's uit de vestiging Arena heb ik vernomen dat zij uw klacht inmiddels naar wens met u hebben afgehandeld.

Graag hoor ik van u of dit inderdaad het geval is.

Hoi Charlena,

NAW gegevens en rekeningnummer doorgegeven. Het bedrag is nog niet overgemaakt. Ik had begrepen dat dit 2 weken kan duren?

Bedankt voor uw bericht.

Het klopt inderdaad dat het tot twee weken kan duren voordat dit bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven.

Mocht dit na afloop van de twee weken nog steeds niet zijn gebeurd, neemt u dan graag opnieuw contact met ons op.

fjstolk
    Geld is gestort. Bedankt.

fjstolk

Ook een klacht indienen over Media Markt?