Opgelost door Media Markt: Iphone 6 dock schade

willem

-7 maanden geleden iphone 6 aangeschaft, nu wil hij niet meer opladen. Weggebracht naar mediamarkt apeldoorn en verzonden naar het service van apple. Werd mij verteld dat dit gemaakt zou worden, want "een dure telefoon moet langer dan 6 maanden meegaan''.
-Inmiddels gebeld met mediamarkt wat de status was, uur later e-mail met daarin rekening van 80,- omdat er stof in de telefoon zou zitten. Gebeld met de mediamarkt, waarin werd aangegeven dat terwijl je de telefoon in je broekzak hebt er stof in de telefoon kan komen.
-Hoe kan ik dit als klant voorkomen, en nog erger wat heb je aan garantie als je alles onder deze noemer kunt gooien?
-Apple garantservice (de officiële) zegt dat dit binnen een jaar nooit mag gebeuren.

Kostenloos reparatie, schandalige behandeling. Een telefoon van 600,- moet langer dan een half jaar mee gaan.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw iPhone niet naar behoren werkt. Zoals telefonisch besproken hebben wij na contact met Apple vernomen dat stof en pluizen binnen garantie verwijderd kunnen worden. Echter schade ontstaan door stof en pluizen valt niet binnen garantie. Bij uw telefoon is er momenteel geen schade bekend en zal het stof onder garantie verwijderd worden. U zult komende week bericht krijgen wanneer uw toestel weer bij Media Markt Apeldoorn af te halen is.

Wij hopen dat u tevreden bent met de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    willem
    Zeer snelle reactie (<1 dag) en zoals het er nu uitziet zeer netjes opgelost.

willem

Ook een klacht indienen over Media Markt?