Klacht Media Markt: Iphone 6 kapot door "drukschade" en geen oplossing

Klachtnummer
# 342901
Gebruiker
Tis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter (13 jaar) heeft na hard sparen eindelijk in maart 2018 een nieuwe Iphone 6 gekocht bij Mediamarkt Duiven.

Sinds een maand of 2/3 is er slechte wifiverbinding en is de batterij erg snel leeg.
Binnen een half uur van 100 naar 75 zonder dat de telefoon gebruikt wordt.
De telefoon zelf geeft ook bij batterijstatus aan: repareren

Aangezien de telefoon nog geen jaar oud is en dus volop in de garantie, zijn we teruggegaan naar de winkel (Arnhem) om de telefoon te laten repareren.
De vriendelijke medewerker heeft de telefoon opgestuurd naar het repair centrum.

Nu krijg ik vandaag een mailtje met de melding dat de telefoon total loss is ivm drukschade!
Drukschade?? Ik ben flabbergasted. Hoe kan slechte wifi verbinding en het niet meer opladen het gevolg zijn van drukschade?

Mijn dochter heeft een goed, stevig hoesje om de telefoon en heeft haar telefoon nooit in haar kontzak als ze gaat zitten. De telefoon is eigenlijk altijd in haar hand (bijna vergroeid).

Mediamarkt geeft totaal geen oplossing alleen de melding total loss en stelt hierbij de vraag of ik de telefoon (ongeprepareerd) terug wil of dat ze de telefoon mogen weggooien? Ik vind dat een telefoon van nog geen jaar oud dit niet mag vertonen.

Ik vind het te makkelijk om de mankementen van deze telefoon te gooien op "drukschade". Het voelt alsof dit een makkelijke manier is om deze zaak af te doen.

Ondertussen een ontroostbare dochter! Bah, we zijn zwaar teleurgesteld!

De oplossing

Ik zou graag samen met mediamarkt een oplossing voor dit probleem vinden.
Ik vind deze reden te kort door de bocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Tis
    Datum
    Tot op heden totaal nog geen reactie.
    Mediamarkt neemt niet eens de tijd om op hun klanten te reageren.
    Deze stille zegt genoeg!

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen