Klacht Media Markt: Iphone 6 krom

# 197436
Sanders

Iphone 6 krom door het dragen in broekzak.
Massaal dragen iphone bezitters hun iphone in de broekzak
Ik heb van Apple nooit gezien dat zij gewaarschuwd
hebben voor het dragen van een iphone 6 in de broekzak.
Ik heb gezien dat er heel veel klachten over zijn.
Graag zou ik horen hoe deze problemen kunnen
worden opgelosd,
Deze ophone heb ik bij de Mediamarkt in Hengelo gekocht

Met vriendelijke groeten,
Rein Sanderd
Boseinkelsweg 3
7475MB Markelo
reinieravm@gmail.com
0622970599

Commerciele oplossing bijv. Door aanschaf nieuwe iphone
tegen sterk gereduceerde prijs of een andere
oplossing.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw toestel krom is. Zoals telefonisch besproken hebben wij naar aanleiding van klacht contact opgenomen met Media Markt Hengelo. Media Markt Hengelo heeft aangegeven dat u langs kunt komen met de iPhone om na te gaan wat wij voor u kunnen betekenen. U heeft aangegeven door eerdere ervaringen niet langs te willen gaan bij Media Markt Hengelo. Ondanks dat u dit niet wenst blijft het aanbod om langs te komen bij Media Markt Hengelo staan, mocht u zich bedenken.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Sanders
    Toch maar even naar de Mediamarkt gegaan. De iPhone zou gerepareerd kunnen worden, maar uit de info die ik heb kan dat niet. Ik ben vervolgens met mijn iPhone naar iCentre in Hengelo gegaan. Daar werd bevestigd dat reparatie niet mogelijk is.
    Advies: Blijf de iPhone gebruiken tot het niet meer kan, daarna melden bij ICentre waar ik een offerte voor de aankoop van een nieuwe iPhone voor een gereduceerde prijs krijg.
    Met dit advies kan ik uitstekend leven.
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het prettig te vernemen dat u een goed advies heeft ontvangen. Wij geven dit door aan Media Markt Hengelo zodat deze voortaan het juiste advies kunnen geven in deze situatie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland