Klacht Media Markt: iPhone 7 plus

# 190358
Annemiek

Ik heb een bestelling gedaan van iPhone 7 plus met abonnement op 26-9-2016. De telefoon zoals op de webshop omschreven zou 7a8 werkdagen duren voor levering. Maar tot op heden heb ik de telefoon nog niet opvangen. Wel heb ik afgelopen dinsdag een simkaart ontvangen terwijl ik dacht dat me telefoon erbij zou zitten. Maar helaas was dat niet van toepassing tevens heb ik ook € 2 extra betaald voor op tijdstip te bezorgen ivm werk. Tevens heb ik meerdere malen klanten service gebeld en telkens werd ik door geschakeld na telefoon afdeling die als maar niet opnemen. Heb een keer 50 minuten in de wacht en een keer 111 minuten gewacht maar geen gehoor. Tevens heb ik meerdere malen mijn nummer achtergelaten. Maar terug gebeld worden is tot op heden niet gebeurd helaas. Daarnaast heb ik ook nog een een email naar de klanten service gestuurd en mijn verhaal gedaan 3 dagen later krijg ik reactie dat ik klantenservice weer moet bellen en naar telefoon service moet bellen te gek voor woorden.

Zo snel mogelijk mijn telefoon en dat ze levertijd aanpassen op de site had hem allang kunnen hebben via een ander bedrijf dit zijn valse voorwendselen

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw tot o9p heden uw toestel niet heeft ontvangen en dat u niet in contact komt met de klantenservice van de afdeling telefonie en abonnementen. Wij hebben de klacht direct aan hen voorgelegd met het verzoek ons spoedig van een reactie te voorzien. Zodra wij een terugkoppeling van hen ontvangen informeren wij u hierover.

Excuses voor het ongemak.

Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van de afdeling telefonie en abonnementen vernomen dat er momenteel een verzoek loopt om contact op te nemen met u. Wij gaan er dan ook vanuit dat er spoedig contact op wordt genomen. Wij hebben de betreffende afdeling verzocht ons te informeren zodra er contact is geweest. Uiteraard ontvangt u hierna van ons een terugkoppeling.

Bedankt voor uw geduld.

Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van de desbetreffende afdeling een terugkoppeling ontvangen dat er inmiddels contact is geweest. U bent door de betreffende afdeling geinformeerd over de langere levertijd van het toestel en bent hiermee akkoord gegaan. Indien u tevreden bent over de afhandeling willen wij u vragen de klacht af te sluiten.

Alvast bedankt.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?