Opgelost door Media Markt: Iphone total loss/garantie weigeren

P.R.C.Bitter

Op 27 november 2015 heb ik een iPhone aangeschaft in het Media Markt filiaal in het Alexandrium.
Na 6 weken hebben wij gemerkt dat het oorspeakertje defect was. Het toestel is voor reparatie bekeken en de conclusie is: "total loss/open gemaakt door derden"
Dat het toestel, in de staat waarin ik het heb achtergelaten bij de serviceafdeling, total loss zou zijn is in mijn ogen onmogelijk.
Uw reparateur suggereert met zijn conclusie tegelijkertijd dat er “geknoeid” is met het toestel. Aangezien de garantieperiode nog lang niet is verstreken, is er voor mij geen enkele reden geweest om met het toestel te knoeien. Het toestel is 6 weken oud! Als er al met het toestel is geknoeid, mogen we zeker niet uitsluiten dat dit na inlevering bij de serviceafdeling is gebeurd!
het stuit mij tegen de borst dat uw medewerker de conclusie van een externe reparateur zonder meer voor waarheid aanneemt, en daarmee automatisch mijn garantie wegwuift. Dit is echt te kort door de bocht!

Redelijkerwijs verwacht ik reparatie/vervanging van het toestel op korte termijn, en excuses?

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw Iphone niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgenomen met Media Markt Rotterdam Alexandrium en de bijhorende opdracht bekeken.
    Media Markt Rotterdam Alexandrium neemt vandaag contact met u op om u een oplossing te bieden voor uw klacht.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    P.R.C.Bitter
    Media Markt heeft mij vandaag een nieuw toestel aangeboden.
    Uiteraard opgelucht heb ik het toestel net in ontvangst genomen. KLASSE Media Markt! Je hebt me even aan het twijfelen gebracht maar met deze juiste actie is dat vertrouwen terug!

P.R.C.Bitter

Ook een klacht indienen over Media Markt?