Opgelost door Media Markt: iphone voor 4e keer ter reparatie opgestuurd.

# 194645
AS. Seevaratnam

in juni een telefoon gekocht. zeer ontevreden. telefoon voor de 4e keer opgestuurd voor reparatie. Inmiddels al vanaf september mijn telefoon kwijt. telefoon zou met spoed gerepareerd worden (maximaal 5 dagen werd er gezegd), ondertussen zijn we 1,5 week verder. Gister bij mediamarkt geweest. medewerker ontkende dat dit gezegd is, volgens medewerker duurt het nog een week. ik ben zeer ontevreden over de klantenservice. mijn vertrouwen in mediamarkt is weinig van over, ik denk dat dit voor mij ook de laatste keer is dat ik daar wat heb gekocht.

geld terug.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw iPhone al meerder keren defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zwolle met het verzoek de situatie te bekijken. Wij willen u vragen door te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Zwolle vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Media Markt Zwolle heeft de klacht inhoudelijk met u besproken en u een passende oplossing aangeboden. Media Markt Zwolle neemt de kosten van herstel op zich en informeert u zodra het nieuwe toestel voor u klaar ligt. Graag vernemen wij van u of u tevreden bent met deze geboden oplossing.

Alvast bedankt.

Wij hebben van Media
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    AS. Seevaratnam
    Ondanks dat we al een paar heen en weer hebben moeten reizen, heeft mediamarkt zwolle via deze weg het goed afgehandeld naar mijn mening. Nu afwachten tot de iphone klaar ligt. Ik hoop dat het nu in orde is.

AS. Seevaratnam

Ook een klacht indienen over Media Markt?