Opgelost door Media Markt: iphone voor 4e keer ter reparatie opgestuurd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 194645
Gebruiker
AS. Seevaratnam
Datum
3 reacties

Details

De klacht

in juni een telefoon gekocht. zeer ontevreden. telefoon voor de 4e keer opgestuurd voor reparatie. Inmiddels al vanaf september mijn telefoon kwijt. telefoon zou met spoed gerepareerd worden (maximaal 5 dagen werd er gezegd), ondertussen zijn we 1,5 week verder. Gister bij mediamarkt geweest. medewerker ontkende dat dit gezegd is, volgens medewerker duurt het nog een week. ik ben zeer ontevreden over de klantenservice. mijn vertrouwen in mediamarkt is weinig van over, ik denk dat dit voor mij ook de laatste keer is dat ik daar wat heb gekocht.

De oplossing

geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw iPhone al meerder keren defect is geraakt. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zwolle met het verzoek de situatie te bekijken. Wij willen u vragen door te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Zwolle vernomen dat er inmiddels contact is geweest. Media Markt Zwolle heeft de klacht inhoudelijk met u besproken en u een passende oplossing aangeboden. Media Markt Zwolle neemt de kosten van herstel op zich en informeert u zodra het nieuwe toestel voor u klaar ligt. Graag vernemen wij van u of u tevreden bent met deze geboden oplossing.

    Alvast bedankt.

    Wij hebben van Media
    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  3. Auteur
    AS. Seevaratnam
    Datum
    Ondanks dat we al een paar heen en weer hebben moeten reizen, heeft mediamarkt zwolle via deze weg het goed afgehandeld naar mijn mening. Nu afwachten tot de iphone klaar ligt. Ik hoop dat het nu in orde is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AS. Seevaratnam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen