Klacht Media Markt: iPhone X defect

wouter bergman

Mijn iPhone X heeft last van wat mankementen. De Face ID, automatische helderheid aanpassen & ‘geluid/tril knop’ werken niet meer. Dit probleem heb vorig jaar ook al gehad. Toen is het toestel onder garantie vervangen voor een nieuwe exemplaar.

Gekocht op 19-07-2018, weggebracht voor reparatie op 22-07-2019 en op 02-08-2019 nieuw exemplaar ontvangen.

Echter op 10-08-2020 begonnen de problemen weer. Precies hetzelfde als de vorige keer. Op 20-08-2020 bij de mediamarkt naar binnen gelopen om te kijken of ze nog iets voor mij konden betekenen. Ik kon niet eerder langs gaan omdat ik met vakantie in het buitenland was. Bij de mediamarkt wordt gezegd dat ze helemaal niks voor mij kunnen betekenen en ik maar een nieuwe moet kopen.

Ik wil dat mijn iPhone alsnog vervangen wordt omdat ik vanuit moet kunnen gaan dat een iPhone van meer dan 1000 euro langer dan een jaar mee moet kunnen. Ook werd er in de winkel op een erg lullig manier gezegd dat als ik 1 dag eerder gekomen was het wel onder garantie zou vallen.... (25ste maand)

Ook een klacht indienen over Media Markt?