Klacht Media Markt: Irreëel denken bij MEDDIA MARKT

Voorwerk Nooitmeermediamarkt

Wasmachine besteld, inclusief plaatsen en meenemen oude wasmachine. Bedrijf danalogic komt de machine plaatsen, wenst oude niet mee te nemen en nieuwe niet te plaatsen ( wel voor betaald) omdat de trap te smal zou zijn. Ik ben met achterlaten in de huiskamer niet akkoord gegaan dus is de machine niet geleverd.
Nu inmiddels drie weken geleden, geen geld terug gekregen. Media markt zegt pas terug te betalen als de machine weer in hun magazijn is en ze zijn het blijkbaar kwijt. Zeer frequent gemaild, twee keer zelfs telefonisch contact gekregen, ze weten dat de levering niet heeft plaatsgevonden toch blijven ze bij hun standpunt pas geld terug te storten als zij hun product terug hebben gevonden.
Twee dagen na het niet leveren had ik een nieuwe wasmachine geplaatst gekregen via coolblue.
Daardoor nu dus twee keer betaald en nu al drie weken in de wacht

Per direct mijn geld retour

Ook een klacht indienen over Media Markt?