Klacht Media Markt: Irreëel denken bij MEDDIA MARKT

Klachtnummer
# 630214
Gebruiker
Voorwerk Nooitmeermediamarkt
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wasmachine besteld, inclusief plaatsen en meenemen oude wasmachine. Bedrijf danalogic komt de machine plaatsen, wenst oude niet mee te nemen en nieuwe niet te plaatsen ( wel voor betaald) omdat de trap te smal zou zijn. Ik ben met achterlaten in de huiskamer niet akkoord gegaan dus is de machine niet geleverd.
Nu inmiddels drie weken geleden, geen geld terug gekregen. Media markt zegt pas terug te betalen als de machine weer in hun magazijn is en ze zijn het blijkbaar kwijt. Zeer frequent gemaild, twee keer zelfs telefonisch contact gekregen, ze weten dat de levering niet heeft plaatsgevonden toch blijven ze bij hun standpunt pas geld terug te storten als zij hun product terug hebben gevonden.
Twee dagen na het niet leveren had ik een nieuwe wasmachine geplaatst gekregen via coolblue.
Daardoor nu dus twee keer betaald en nu al drie weken in de wacht

Gewenste oplossing

Per direct mijn geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen