Opgelost door Media Markt: Is de bestelling wel in behandeling?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 152878
Gebruiker
Michel
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ordernummer: 71151569
Vorige week woensdag besteld. Daarna alleen een bevestiging gekregen dat binnen 4/5 dagen bezorgd zou worden, daarna helemaal niets meer. Status op Mijn Mediamarkt al ruim een week ongewijzigd.
Wel gewoon betaald natuurlijk :-(

Klachtenformulier ingevuld, geen reactie.
Telefonisch compleet onbereikbaar.

Wil graag de status weten.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Oldenzeel,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet uitgeleverd is. Het door u bestelde product zal eind week 6 bij ons binnen komen. Zodra deze binnen is zal het product spoedig uitgeleverd worden.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    A. van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Michel
    Datum
    Das gek. Ik wordt teruggebeld door een vriendelijke dame. Ik heb uitgelegd dat ik het niet erg vind om een weekje extra te wachten, zolang er maar netjes gecommuniceerd wordt. De Airfryer komt eind volgende week binnen en zal dan verstuurd worden. Oké, ik weet waar ik aan toe ben, geen probleem. Tot mijn verbazing krijg ik twee uur later een mail dat mijn bestelling is verzonden? Mij benieuwen wat ik morgen binnen krijg :-) In ieder geval bedankt voor je telefoontje. Ik wacht in spanning af.
  3. Auteur
    Michel
    Datum
    Gewoon toch geleverd :-) Verrassing, iedereen blij.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Oldenzeel,

    Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij te vernemen dat uw bestelling alsnog uitgeleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

    Met vriendelijke groet,
    A. van Swieten
    Media Markt Online
  5. Auteur
    Michel
    Datum
    Beetje vreemd maar wel blij.

    Dank je wel voor de hulp.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen