Opgelost door Media Markt: Is de bestelling wel in behandeling?

Ordernummer: 71151569
Vorige week woensdag besteld. Daarna alleen een bevestiging gekregen dat binnen 4/5 dagen bezorgd zou worden, daarna helemaal niets meer. Status op Mijn Mediamarkt al ruim een week ongewijzigd.
Wel gewoon betaald natuurlijk :-(

Klachtenformulier ingevuld, geen reactie.
Telefonisch compleet onbereikbaar.

Wil graag de status weten.

Media Markt
    Geachte heer Oldenzeel,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken vinden wij het vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet uitgeleverd is. Het door u bestelde product zal eind week 6 bij ons binnen komen. Zodra deze binnen is zal het product spoedig uitgeleverd worden.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

A. van Swieten
    Media Markt Online
    Michel
    Das gek. Ik wordt teruggebeld door een vriendelijke dame. Ik heb uitgelegd dat ik het niet erg vind om een weekje extra te wachten, zolang er maar netjes gecommuniceerd wordt. De Airfryer komt eind volgende week binnen en zal dan verstuurd worden. Oké, ik weet waar ik aan toe ben, geen probleem. Tot mijn verbazing krijg ik twee uur later een mail dat mijn bestelling is verzonden? Mij benieuwen wat ik morgen binnen krijg :-) In ieder geval bedankt voor je telefoontje. Ik wacht in spanning af.
    Michel
    Gewoon toch geleverd :-) Verrassing, iedereen blij.
    Media Markt
    Geachte heer Oldenzeel,

Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij te vernemen dat uw bestelling alsnog uitgeleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

A. van Swieten
    Media Markt Online
    Michel
    Beetje vreemd maar wel blij.

Dank je wel voor de hulp.

Michel

Ook een klacht indienen over Media Markt?