Klacht Media Markt: is dit service?

Matthiies

Bij 3 verschillende winkels geweest. amersfoort, ede en utrecht the wall. opzoek naar een wasmachine, bij de eerste locatie: medewerker had geen idee waar hij het over had. raadde mij een Siemens wachmachine aan met zogenaamd 1600 toeren. bleek natuurlijk echter allemaal niet waar te zijn. daarna was Beko het beste alternatief, ''want meneer, dat is de turkse bosch'', maar ook deze bleek niet aan de specificaties te voldoen. andere wasmachine: niet leverbaar, kon showmodel meenemen, echter was het onmogelijk om deze te laten bezorgen, geen korting mogelijk ondanks overduidelijke krassen en andere gebruiksschade. elk ander alternatief niet mogelijk of leverbaar. zeer ontevreden weggegaan.
Ede: wederom incompetent personeel met 0 kennis van producten! werd mij wederom en andere wasmachine aangeraden: koop een AEG. beste prijs kwaliteit verhouding. wasmachine uitgekozen. zou morgen bij mij thuis kunnen zijn. echter lag het systeem eruit en kon ik niet bestellen. wederom kon ik het show model zo meenemen.. wederom met gebruik sporen. ik kon later terug komen..
winkel 3: Personeel wist zowaar waar ze het over hadden, fijn geholpen. kundige (leerling) medewerker. Wasmachine LG dit keer was niet voorradig maar wel snel leverbaar. zou binnen 2 weken bericht krijgen. meteen afgerekend bij de kassa en wachten maar.
na 2 weken toch maar naar de winkel gebeld, want inmiddels nog geen bericht. winkel onbereikbaar, tot wel 10 keer toe in 3 dagen doorverbonden met de online klantenservice die niet in staat waren te helpen.. konden mijn bestelling niet inzien. konden mij niks vertellen over de levertijd van het product en konden mij niet in contact brengen met de winkel zelf.
na 4 dagen was ik het zat en ben ik naar de winkel gereden. 40 min in de auto. in de winkel vertelde een medewerker dat het product al eens geleverd was maar dat de verkoper op de bon 3 weken heeft geschreven, waardoor de wasmachine die voor ons had moeten zijn inmiddels alweer verkocht was. ook hierin geen ruimte voor excuus of compensatie.. konden wederom niks voor mij betekenen. zouden wel een memo in de order zetten dat de eerst volgende aan ons geleverd zou worden. kortom: mediamarkt WAT DOEN JULLIE?

incompetent personeel, geen service, 0 klantvriendelijkheid, levering niet in te zien? Winkel onbereikbaar? Producten in de winkel die duidelijk niet leverbaar zijn?

kan de mediamarkt mij uitleggen wat hier fout gaat? en mij vertellen waarom ik ooit nog iets bij hen zou moeten aanschaffen?

Ook een klacht indienen over Media Markt?