Klacht Media Markt: Ish oordoppen

Klachtnummer
# 82228
Gebruiker
Kira
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Dochter gekregen voor verjaardag ene snoer langer dan de andere vind ze niet fijn zou ik graag willen ruilen niet gebruikt. Nieuw in verpakking,
Kom bij de winkel mag niet omdat het uit verpakking is geweest.
Toen ze zag dat die langer was meteen terug gedaan.Graag omruilen voor even lange die ze in de a pad kan doen ook zijn ze duurder maak niet uit.
Hopelijk graag een goede oplossing voor dit probleem.

Met vriendelijke groet A. Liefers en een verdrietige dochter.

Gewenste oplossing

Graag omruilen hoef geen geld terug maar wil wel bij betalen voor de goede en daar dan in geadviseerd worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Liefers,Bedankt voor het melden van uw klacht. Graag willen wij weten bij welke vestiging (plaatsnaam) u het snoer heeft aangeschaft?Wilt u dit door middel van een bericht in deze klacht kenbaar maken zodat ik uw klacht bij de juist persoon kan voorleggen. Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen