Klacht Media Markt: Je bent gek als je bij Mediamarkt bestelt! Maken hun bedrijfsbelofte niet waar/

Klachtnummer
# 309434
Gebruiker
gitaarhakker
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Besteld: een Samsung 65 inch tv en een Smeg koelkast
Bezorgd: de volgende dag!
NIET DUS!
Tot 22u gewacht en toen een beridht gekregen dat helaas de bestelling niet afgeleverd kan worden.
Maak een nieuwe afspraak, maar pas 3 dagen later ZONDER een voorkeurstijd!
Nee, de bestelling wordt weer 's avonds geleverd. Met als kans dat je weer moet wachten tot .....?
Vandaag besteld en morgen in huis?
Niet bij Mediamarkt!
Post.nl is het vervoersbedrijf; stop hier maar mee Mediamarkt!
Helaas voor onze dochter geen goed begin in haar nieuwe appartement.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Tijdens ons telefonisch contact van zojuist heeft u aangegeven dat de bestelde televisie en koelkast inmiddels geleverd zijn. Wij willen onze excuses aanbieden voor de vertraging die hierbij is ontstaan.

    Om na te gaan wat er precies is misgegaan bij de levering van uw bestelling ontvangen wij graag uw ordernummer, zodat wij u hierover nog een terugkoppeling kunnen geven.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    gitaarhakker
    Datum
    ordernummer 7581971
    Overigens hebben de bezorgers nu hun uiterste best gedaan om de Smeg koelkasr naar boven te sjouwen ondanks de smalle doorgang. Gelukkig zonder beschadigingnen.
  3. Auteur
    gitaarhakker
    Datum
  4. Auteur
    gitaarhakker
    Datum
  5. Auteur
    gitaarhakker
    Datum
    Mediamarkt laat weer op zich wachten!
  6. Auteur
    gitaarhakker
    Datum
    En ik wacht nog steeds op afhandeling van mijn klacht Media Markt
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Onze excuses dat dit bericht enige tijd op zich heeft laten wachten.

    Helaas hebben wij op dit moment onvoldoende gegevens om uw klacht verder in behandeling te nemen.
    Het door u opgegeven bestelnummer heeft één cijfer te weinig, tevens is het niet mogelijk om deze bestelling aan de hand van uw NAW gegevens in onze systemen terug te vinden.

    Wij ontvangen daarom graag het volledige ordernummer van u, zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen