Klacht Media Markt: Kan telefoon niet retourneren

Klachtnummer
# 160505
Gebruiker
S Jansen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Samsung s6 gekocht bij mediamarkt. Na de telefoon geinstalleerd te hebben kom ik erachter dat het scherm blijft hangen en bluetooth niet werkt. Ik wil de telefoon terug brengen en de koop ontbinden(binnen een week) en dan wordt er doodleuk gezegd dat ze hem niet terug nemen omdat ik hem al in gebruik heb genomen. Hoe kom ik er anders achter of een telefoon werkt?! Ze kunnen de telefoon wel opsturen. Zometeen dus een telefoon van 500 euro die al binnen een week gerepareerd moet worden...

De oplossing

Ik wil de koop ontbinden en mijn geld terug en geen telefoon van een week oud die al gerepareerd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken is het vervelend te vernemen dat uw Samsung s6 een defect vertoont.

    Ik heb u aangegeven uw klacht voor te leggen bij Media Markt Eindhoven centrum. Er zal vandaag of uiterlijk morgen contact met u worden opgenomen omtrent uw reparatie. Daarnaast zal ik u een bevestiging per mail verzenden waardoor u mijn contact gegevens ook heeft.

    Mocht u vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    S Jansen
    Datum
    Ik wacht nog even tot morgen af of mediamarkt eindhoven contact met mij opneemt.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,

    Bedankt voor uw reactie. Inmiddels is er door Media Markt Eindhoven contact met u opgenomen.

    Zij hebben u op 30 maart j.l. schriftelijk bevestigd dat u het aankoopbedrag terug krijgt.

    Er van uitgaande dat uw klacht hiermee opgelost is.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen