Klacht Media Markt: Kan telefoon niet retourneren

S Jansen

Samsung s6 gekocht bij mediamarkt. Na de telefoon geinstalleerd te hebben kom ik erachter dat het scherm blijft hangen en bluetooth niet werkt. Ik wil de telefoon terug brengen en de koop ontbinden(binnen een week) en dan wordt er doodleuk gezegd dat ze hem niet terug nemen omdat ik hem al in gebruik heb genomen. Hoe kom ik er anders achter of een telefoon werkt?! Ze kunnen de telefoon wel opsturen. Zometeen dus een telefoon van 500 euro die al binnen een week gerepareerd moet worden...

Ik wil de koop ontbinden en mijn geld terug en geen telefoon van een week oud die al gerepareerd is.

Media Markt
    Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Zoals zojuist telefonisch met u besproken is het vervelend te vernemen dat uw Samsung s6 een defect vertoont.

Ik heb u aangegeven uw klacht voor te leggen bij Media Markt Eindhoven centrum. Er zal vandaag of uiterlijk morgen contact met u worden opgenomen omtrent uw reparatie. Daarnaast zal ik u een bevestiging per mail verzenden waardoor u mijn contact gegevens ook heeft.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland
    S Jansen
    Ik wacht nog even tot morgen af of mediamarkt eindhoven contact met mij opneemt.
    Media Markt
    Geachte mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw reactie. Inmiddels is er door Media Markt Eindhoven contact met u opgenomen.

Zij hebben u op 30 maart j.l. schriftelijk bevestigd dat u het aankoopbedrag terug krijgt.

Er van uitgaande dat uw klacht hiermee opgelost is.

Mw. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?