Klacht Media Markt: kapot computerscherm na reparatie nog steeds kapot

Helen

Begin juni een computer + computerscherm van Acer voor m'n zoon gekocht. Computerscherm blijkt het niet goed te doen; flikkert en gaat meerdere keren vanzelf uit en aan.
Computerscherm ter reparatie aangeboden. Na onze vakantie het scherm weer opgehaald. Moederbord bleek inderdaad kapot en scherm zou het nu weer moeten doen.
Helaas blijkt dat het scherm nog steeds niet goed werkt. Weliswaar is de klacht verminderd, maar nog steeds gaat het scherm uit zichzelf uit. Weer terug naar mediamarkt. Nieuw scherm of geld terug is geen optie. Opnieuw repareren wel, maar dan ben je het scherm 2 of 3 weken kwijt, en een vervangend scherm is niet mogelijk. Dat mijn zoon daardoor z'n schoolwerk niet kan doen, en dat wij dus vanaf het begin gewoon een kapot apparaat hebben gekocht vindt de verkoopster vervelend maar ze kan er niets aan doen. Gewoon schande! Waar blijft het consumentenrecht?

nieuw scherm of geld terug

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen het computerscherm niet naar behoren werkt. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Nieuwegein heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. Er is u een leen scherm aangeboden zodat uw scherm kan worden aangeboden voor herstel.

Zodra het scherm is hersteld ontvangt u bericht van Media Markt Nieuwegein.

Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?