Klacht Media Markt: Kapote koelkast

Abdel

Wij hebben 3 jaar geleden een koelkast gekocht van ruim 800 euo totaal, deze is afgelopen weekend spontaan mee gaan ophouden.
wij naar mediamarkt, garantie van 2 jaar is voorbij, verzocht contact op te nemen met fabrikant, wij netjes fabrikant bellen en afspraakt gemaakt, deze kwam dag erna op bezoek en constateerde dat er een gas lek is en de koelkast afgeschreven moest worden omdat de reparatie ervan niet mogelijk was, wij € 72.60 betalen voor de onderzoek.
ons werdt toen verzocht naar Mediamarkt terug te gaan zei zijn immers de verkopende partij, na 2 dagen,( ruim 9 belletjes van mij kant ) krijgen we te horen dat we een restwaarde kunnen krijgen van de koelkast, economische duur zou 7 jaar zijn dus wij zouden de rest 4 jaar berekening terug krijgen.
wij alsnog akkoord gegaan, maar komt het, voor dat wij de gedeelde van onze geld terug krijgen moeten wij € 140 betalen voor het ophalen van de defecte koelkast.
dit is toch niet normaal?

Mediamarkt komt de oude ophalen kosteloos en wij onze vergoeding terug, en excuus voor de arrogante behandeling van Mr, K... van vesteging zuidoost.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw koelkast niet meer naar behoorde functioneerde. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Amsterdam Arena heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. Er is met u afgesproken dat uw defecte koelkast wordt opgehaald en de restwaarde + onderzoekskosten aan u worden terug betaald.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?