Klacht Media Markt: Kapotte cd xbox, geen service mediamarkt

Klachtnummer
# 270671
Gebruiker
Hamersma
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij de MediaMarkt het spel "Sing it" gekocht voor mijn Xbox one. Na het spel geïnstalleerd te hebben deed het spel het alleen in de offline modus. Een dag later deed het spel het helemaal niet meer. Ik heb meerdere malen op verschillende dagen geprobeerd het spel op te starten maar zonder resultaat. Ik ben met het spel teruggegaan naar de MediaMarkt en kreeg daar te horen dat het spel niet meer geseald is waardoor het niet teruggebracht kan worden. Na uitgelegd te hebben dat het spel het simpel weg niet doet, kreeg ik het antwoord: Ja helaas dit komt zelden voor en hier kunnen wij niks mee doen. Het kwam er op neer dat je dat risico maar moet nemen zodra je een spel koopt en uit de verpakking haalt. Het lijkt mij meer dan menselijk dat als een spel het niet doet, dat je deze kunt omruilen voor een nieuwe cd. Ik denk volgende keer wel twee keer na voordat ik ooit weer iets koop bij de MediaMarkt dat dit hun manier van service is.

De oplossing

Geld terug of een nieuw spel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Hamersma
    Datum
    Nog steeds geen reactie... slechte zaak ­čśĄ
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen wij u vragen alle gegevens van uw aanschaf (vestiging) met ons te delen middels een reactie op dit bericht.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    Hamersma
    Datum
    Ik direct geprobeerd terug te bellen maar kreeg de meldkamer aan de telefoon die niks voor mij kon betekenen. Het gaat om het spel Sing it. Hij is aangeschaft in het filiaal in Amsterdam-noord op het Buikslotermeerplein.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht zojuist besproken met de MediaMarkt in Amsterdam-Noord. Zij pakken uw klacht zo snel mogelijk op en zullen u van een terugkoppeling voorzien.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  5. Auteur
    Hamersma
    Datum
    Ik wacht het af
  6. Auteur
    Hamersma
    Datum
    Wederom nog steeds niks gehoord.. top service ;)
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u nog steeds niets heeft gehoord van de klantenservice. Wij hebben zojuist contact gehad met de MediaMarkt in Amsterdam-Noord. Zij hebben aangegeven uw klacht zo snel mogelijk op te pakken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  8. Auteur
    Hamersma
    Datum
    Dat hoorde ik een week geleden ook al. Schiet toch niet op, op deze manier. Volgende keer ga ik wil naar de concurrent, word je sowieso al vriendelijker geholpen door het personeel
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben zojuist van de MediaMarkt in Amsterdam-Noord vernomen dat u tegen inlevering van het spel een tegoedbon kunt ontvangen.

    Wij hopen hiermee dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen