Klacht Media Markt: Kapotte cd xbox, geen service mediamarkt

Hamersma

Ik heb bij de MediaMarkt het spel "Sing it" gekocht voor mijn Xbox one. Na het spel geïnstalleerd te hebben deed het spel het alleen in de offline modus. Een dag later deed het spel het helemaal niet meer. Ik heb meerdere malen op verschillende dagen geprobeerd het spel op te starten maar zonder resultaat. Ik ben met het spel teruggegaan naar de MediaMarkt en kreeg daar te horen dat het spel niet meer geseald is waardoor het niet teruggebracht kan worden. Na uitgelegd te hebben dat het spel het simpel weg niet doet, kreeg ik het antwoord: Ja helaas dit komt zelden voor en hier kunnen wij niks mee doen. Het kwam er op neer dat je dat risico maar moet nemen zodra je een spel koopt en uit de verpakking haalt. Het lijkt mij meer dan menselijk dat als een spel het niet doet, dat je deze kunt omruilen voor een nieuwe cd. Ik denk volgende keer wel twee keer na voordat ik ooit weer iets koop bij de MediaMarkt dat dit hun manier van service is.

Geld terug of een nieuw spel

Hamersma
    Nog steeds geen reactie... slechte zaak ­čśĄ
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben zojuist geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, willen wij u vragen alle gegevens van uw aanschaf (vestiging) met ons te delen middels een reactie op dit bericht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hamersma
    Ik direct geprobeerd terug te bellen maar kreeg de meldkamer aan de telefoon die niks voor mij kon betekenen. Het gaat om het spel Sing it. Hij is aangeschaft in het filiaal in Amsterdam-noord op het Buikslotermeerplein.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht zojuist besproken met de MediaMarkt in Amsterdam-Noord. Zij pakken uw klacht zo snel mogelijk op en zullen u van een terugkoppeling voorzien.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik wacht het af
    Hamersma
    Wederom nog steeds niks gehoord.. top service ;)

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u nog steeds niets heeft gehoord van de klantenservice. Wij hebben zojuist contact gehad met de MediaMarkt in Amsterdam-Noord. Zij hebben aangegeven uw klacht zo snel mogelijk op te pakken.

Excuses voor het ongemak.

Hamersma
    Dat hoorde ik een week geleden ook al. Schiet toch niet op, op deze manier. Volgende keer ga ik wil naar de concurrent, word je sowieso al vriendelijker geholpen door het personeel
    Media Markt

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben zojuist van de MediaMarkt in Amsterdam-Noord vernomen dat u tegen inlevering van het spel een tegoedbon kunt ontvangen.

Wij hopen hiermee dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?