Klacht Media Markt: Kapotte laptop verkocht

Sisi20

Ik heb 2 weken geleden een hp victus 15 gaming laptop gekocht voor mijn studie die na 3 dagen al defect begon te raken. Ik had mijn laptop geinstalleerd en na een paar dagen haperde de laptop al en viel de laptop steeds uit. Ook gaat de accu steeds leeg van de laptop. Ik ben op 15 september naar de Mediamarkt gegaan om dit probleem aan hen te vermelden en eisde een nieuwe laptop. Omdat ze mij een kapotte laptop hebben verkocht. Het kan niet zijn dat de laptop door mij al na 3 dagen kapot begint te gaan omdat ik er niks bijzonders mee had gedaan dus conclusie hebben ze mij een kapotte laptop verkocht. Ik vroeg bij de servicepunt of ik mijn laptop zou mogen inruilen voor een nieuwe of mijn geld terug zou mogen krijgen. Hierbij zeiden ze dat de enige optie was om mijn laptop terug te sturen naar de fabriek voor reparatie. Ik vertelde hen dat dit geen optie was, omdat ik mijn laptop nodig heb voor mijn studie en dat ik niet 2-3 weken zonder laptop zou kunnen. Ze vertelde mij om in de tussentijd een andere laptop te kopen?! Ik ben een student en heb op dit moment geen geld om WEER een laptop te kunnen kopen. Mijn Laptop moet aan allerlei eisen voldoen voor mijn studie. Dus voor een nieuwe laptop zou ik weer +1000 euro moeten betalen. Inplaats van dat ze mij in de tussentijd een vervangende laptop aanbieden zeggen ze dat ik een nieuwe moet kopen. Zij hoorde mij gewoon een nieuwe laptop te geven omdat het hun verantwoordelijkheid is dat ze een defecte laptop aan een klant verkopen. Een laptop van 1000 euro hoort niet kapot te gaan na 3 dagen en al opgestuurd te worden voor reparatie. Ik hoor in deze situatie recht te hebben op een nieuwe. Ik ervaar op dit moment Enorm veel stress, omdat ik nu al studievertraging achterloop. Ik heb ook geen vervangbare laptop die ik van iemand zou kunnen lenen. Ik ben enorm verdrietig en gefrustreerd op dit moment en vind het niet kunnen hoe deze situatie hebben afgehandeld omdat ze niet met een oplossing zijn gekomen. Graag zou ik met hen tot een oplossing willen komen die voor mij ook gunstig is en niet alleen voor hen.

Ik zou mijn geld zo snel mogelijk terug willen of een nieuwe laptop krijgen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?