Klacht Media Markt: Kapotte telefoon ontvangen en de mediamarkt wil geen nieuwe telefoon leveren

S posthuma

We hadden een mobiele telefoon gekocht via de webshop voor onze zoon via mijn account. Mijn zoon had hier voor gespaard en had wat geld van zijn stage gekregen om de telefoon aan te kunnen schaffen. Toen we hem thuis kregen maakte mijn zoon de doos open en keek even snel. Omdat hij naar stage moest had hij hem meegenomen daarna toe. Toen hij hem aan zijn stage baas liet zien constateerde hij dat er een scheur in het glas zat. Hij heeft een speciaal mobiele telefoon zakje dus de scheur zat er al in bij ontvangst. Hij belde mij waarbij hij mij dit vertelde. Ik heb gelijk contact opgenomen met de media die mij adviseerde de telefoon op te sturen zodat we een andere tel opgestuurd zouden krijgen. Nou echt wat een ellende hebben wij gehad. 2 maanden zijn we al bezig. De schuld word bij ons gelegd en het voorstel van de media markt was. A de telefoon zo opte sturen na ons of de telefoon vernietigen of hem laten maken voor maar 133.55 waarbij wij moesten betalen. Nou hier was ik het niet mee eens wat nog meer ellende veroorzaakte. Nu moest ik de telefoon maar aan nemen want een oplossing daar wilde de media noet aan mee werken. Dus we moesten de tel weer thuis ontvangen . Eenmaal thuis pakte ik hem uit en constateerde dat de telefoon nog gehavender was als eerst. Nou wat een ellende kwam daar uit. Het antwoord was sja dat kan u verwachten he dat de telefoon nog gehavender aan komt. Dacht echt even potverdorie. Na meer als 50 berichtjes heen. 20 fb berichten waarbij ik bij de ena laatste 26 uur moest wachten en de 2e reactie moet nog komen en wacht al 22 uur. En 40 telefoontjes waarbij de klantenservice mij gewoon niet kon en mocht helpen. Hebben wij nu een kapotte telefoon en een zoon die baald dat hij bij de mediamarkt zijn geld weggegooid heeft. Echt te gek voor woorden hoe slecht de service is

Een nieuwe goede telefoon waar mijn zoon voor betaald heeft

Ook een klacht indienen over Media Markt?