Klacht Media Markt: Kapotte tv (economische garantie)

Klachtnummer
# 406519
Gebruiker
M.D. Freeth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De door mediamarkt geleverde Sony KD49X8005CBAEP 4k Android, 28-01-2016, 48353645, €660,29 voldoet niet aan de eisen. Ik heb de volgende bezwaren:

- Wanneer ik de tv aanzet, wordt het beeld zwart en knippert het 6 x rood licht

U hebt eerder de kans gehad om dit probleem te herstellen op 18-11-2019 onder jullie referentie [Incident: 191118-051960]


Sony kan mij niet meer informatie geven, dan dat er mediamarkt gegeven is haar antwoord is: "Sony zal in dit geval de restwaarde aan de leverancier uitbetalen, in dit geval is dat dus Media markt. Wij zijn in deze alleen de herstellende partij.

Wij mogen dan ook niet de restwaarde bepalen, dit zal de Media Markt voor u na kunnen vragen.
Vandaar dat wij u doorverwijzen naar de winkel waar u uw product gekocht heeft."

Mediamarkt antwoord:

"Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Ik heb navraag gedaan bij mijn collega uit de vestiging Dordrecht en heb begrepen dat Sony de afhandeling doet. Omdat wij verder geen inzage in hebben wil ik je vragen voor meer informatie contact op te nemen met Sony.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!"

Offerte vindt u in de bijlage, meer informatie kan sony mij niet geven.

De oplossing

Mij een passend oplossing biedt, mij helpt naar het zoeken van een oplossing en graag tijdig reageren.

Ik zit nu al bijna een maand zonder tv.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen