Klacht Media Markt: Kapotte TV

Peter

Hallo .
Ik heb een Hitachi.43 inch smart tv gekocht op 28-08-2018.
Bestel nummer 54865.
Ik heb meerdere keren telefonische contact gehad met mediamarkt dat ik mijn geld terug wou en niet een gerepareerde tv.
Laatst op 5 november is mij telefonisch meegedeeld dat mijn tv opgehaald zou worden en ik het aankoopbedrag terug gestuurd zou krijgen.
Bij aankoop bleek dat er geen beschrijving bij zat en dat er een instellingsfout in zat.
Weer 2 weken later viel het geluid soms weg en weer 3 weken later doet teletekst het niet meer.
Al met al een Rampentoestel.
Het gaat over een bedrag van € 300.00.-euro dus waar hebben we het over.
Zelf heb ik gezegd dat ik niet eens mijn geld terug hoefde maar een tegoed bon zodat ik zelf wel een andere tv zou kopen bij m markt.
Maar dat was niet nodig.
Nu vandaag weer gebeld wanneer ze mijn televisie op komen halen.
Deze keer kreeg ik ene sjarrel aan de telefoon die mij kleinerend toesprak dat het niet mogelijk was dat ik mijn geld terug kreeg en dat de Natasha die ik gesroken had en mij toegezegd had mijn geld terug te krijgen daar niet werkt??????.
Ook vroeg ik toen de toon veranderde of ik haar leidinggevende mocht spreken waarop ze zei dat ze geen leidinggevende had en ik dus niemand anders te spreken kon krijgen.
Vreemde zaak dit.
Als het goed is is dit gesprek met haar opgenomen voor trainings doeleinden dus doe er je voordeel mee.
Ik belde op 08-11-2018 om 21:37 uur 25 minuten.
Mvg Dhr van der Meulen

Zoals afgesproken de afspraken die met mij zijn gemaakt na te komen.
En een leiding gevende aan te stellen in het callcentrum

Media Markt

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen. Ik heb enkele vragen om de klacht optimaal in behandeling te kunnen nemen.

1- Is de aankoop in de winkel of via de website gebeurd?
    2 - Indien winkel, welke winkel?
    3- Welk nummer heeft u gebeld?

Ik hoor graag van u.

M.Hoogendijk
    Peter
    De klacht is bij de hoge heren van Mediamarkt goed binnen gekomen.
    En alles werd opgelost.
    Televisie is inmiddels thuis opgehaald en nu is het wachten op mijn geld.
    Dus hou ik Klachtenkompas op de hoogte
    Media Markt
    Dank u wel voor de update, als ik u nog ergens bij kan helpen hoor ik het graag.
    Fijn dat het is opgelost.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren