Klacht Media Markt: Kassabon kwijt en contant betaald

Jimvandervegt

Beste,

Een kleine maand terug heb ik een Xbox one x bij de mediamarkt in Den haag gekocht.
De Xbox is contant betaald maar ben thuis de bon kwijt geraakt! Volgens klantenservice heb ik pech aangezien ik contant betaald heb en dus geen bewijs heb... klopt dit ?
Weet namelijk nog wel de datum van aankoop en ongeveer de tijdstip is dit niet meer op te zoeken in geschiedenis van kassa ? Heb 475,- betaald en nu dus pech als er iets mee zou gebeuren...
Hoop dat er iets te regelen is want anders ga ik de volgende keer wel online bij een andere winkel shoppen.

Groeten,

Jim van der vegt

Een nieuwe kassabon zodat ik garantie heb

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet langer in bezit bent van uw aankoopbon.

Aangezien u de Xbox bij MediaMarkt Den Haag heeft gekocht hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
    Jimvandervegt
    Bedankt maar het is gelukkig opgelost! Ze hebben mij goed kunnen helpen in de winkel zelf en zo heb ik een kopie kunnen krijgen van de aankoopbon! Alsnog bedankt

Ook een klacht indienen over Media Markt?