Klacht Media Markt: kindvriendelijke winkel?????

Tijger

Onlangs waren wij bij de Mediamarkt in Roermond. Samen met ons 2 kinderen van 13 en 10 jaar oud. We kwamen een reparatie ophalen en zijn toen nog ff de winkel ingelopen. Daar hebben we even rondgekeken en de kinderen hebben op de nieuwe PS4 gespeeld. Toen we bijna bij de laatste rijen waren zagen we tv-kabels en zijn daar ook nog even voor gaan kijken. Ineens zegt onze oudste zoon; "mama, volgens mij moeten jullie Raff even wegpakken!" wat bleek nu, er stond een bak met koopjes (dvd's ) op oog- en grabbelhoogte van onze 10 jarige zoon. Geen gewone dvd's maar de meest gore porno dvd's. Nu vraag ik mij als ouder af of dit wel gewoon op ooghoogte mag liggen? Onze zoon heeft helaas teveel gezien daar wij het niet gelijk in de gaten hadden en hij is er helemaal vanaf! Die beelden zijn niet geschikt voor kinderen en ik ben dan ook ontzettend kwaad dat kinderen gewoon worden blootgesteld aan dergelijke zaken. Niet normaal! Ik heb het aan de balie gemeld maar ja, het beleid van de Mediamarkt

Jullie moeten dergelijke dvd's op een andere plek opbergen! Zoek een schap ergens bovenop! Klanten die voor dergelijke dvd's komen, weten deze heus wel te vinden, lijkt mij! Ik vind dat dit gewoon niet kan en mag gebeuren en dat kinderen nogmaals niet mogen worden blootgesteld aan dergelijke, vieze, onrealistische beelden. Onze zoon vraagt nu constant om uitleg en hij is er echt heel vaak mee bezig en snapt gewoon niet wat hij gezien heeft! Ik merk echt dat hij er een trauma van heeft en dat hij het gewoon niet snapt, want ja, het waren dan ook echt hele vieze dvd's hoezen!!!

Media Markt
    Geachte mevrouw Joris,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat tijdens uw bezoek dit is voorgevallen. Ik kan mij goed voorstellen dat u dit niet passend vindt. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij het management van Media Markt Roermond met het verzoek deze kwestie te onderzoeken. Er wordt spoedig contact met u opgenomen om de klacht met u door te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Roermond uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw Joris, Van mijn collega bij Media Markt Roermond heb ik vernomen dat er telefonisch contact met u is opgenomen en dat men excuses heeft aangeboden en heeft toegezegd deze situatie in de toekomst te voorkomen. Naar aanleiding van dat bericht stel ik voor om de klacht af te sluiten. Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?