Klacht Media Markt: Klacht: media markt, Ruilen tv niet mogelijk

Klachtnummer
# 142833
Gebruiker
f
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs hebben wij een televisie gekocht bij mediamarkt in Amsterdam arena. De televisie is in de winkel uit de verpakking gehaald door de medewerker en even aangezet ter controle dat het toestel niet defect was. Thuis aangekomen bleek dat de beeldkwaliteit enorm tegen viel. Wij besloten dan ook om de televisie te ruilen voor een andere model. Wij hebben de televisie terug gebracht bij de vestiging in Amsterdam Noord. De klantenservice was ontzettend onvriendelijk. En ze wist meteen te vertellen dat we de televisie niet terug konden ruilen omdat we de televisie uit de verpakking hadden gehaald. De televisie was echter door de medewerker in de winkel zelf uit de verpakking gehaald om te testen of het niet defect was. Hierop zei mevrouw dat dit ongebruikelijk is bij mediamarkt. Bij de klantenservice in Amsterdam Arena werd ons verteld dat ruilen met een andere toestel niet mogelijk was omdat de ‘media markt tape’ eraf was gehaald.

De oplossing

Ruilen met een andere tv

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat de beeldkwaliteit van uw televisie tegenviel. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Amsterdam Arena heeft contact met u opgenomen en u een oplossing geboden voor uw klacht.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen