Klacht Media Markt: Klacht: media markt, Ruilen tv niet mogelijk

f

Onlangs hebben wij een televisie gekocht bij mediamarkt in Amsterdam arena. De televisie is in de winkel uit de verpakking gehaald door de medewerker en even aangezet ter controle dat het toestel niet defect was. Thuis aangekomen bleek dat de beeldkwaliteit enorm tegen viel. Wij besloten dan ook om de televisie te ruilen voor een andere model. Wij hebben de televisie terug gebracht bij de vestiging in Amsterdam Noord. De klantenservice was ontzettend onvriendelijk. En ze wist meteen te vertellen dat we de televisie niet terug konden ruilen omdat we de televisie uit de verpakking hadden gehaald. De televisie was echter door de medewerker in de winkel zelf uit de verpakking gehaald om te testen of het niet defect was. Hierop zei mevrouw dat dit ongebruikelijk is bij mediamarkt. Bij de klantenservice in Amsterdam Arena werd ons verteld dat ruilen met een andere toestel niet mogelijk was omdat de ‘media markt tape’ eraf was gehaald.

Ruilen met een andere tv

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat de beeldkwaliteit van uw televisie tegenviel. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Amsterdam Arena heeft contact met u opgenomen en u een oplossing geboden voor uw klacht.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?