Klacht Media Markt: KLACHT iPhone 7 dat hij geleverd wordt binnen 7 a 8 dagen en niet gebeurt

Brahim

KLACHT iPhone 7 gepre-ordered, mij werd verteld dat ik het toestel dag erna kon ophalen na 7 a 8 dagen .
Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal (Afhalen over 7 tot 8 dagen)
Dat bestelling heb ik gedaan op 14 -09 -2016.
Ik kreeg mail een paar dagen later dat het 2 weken later wordt. Ik heb ze gebeld im uit leg te vragen hoe het komt dat het langer duurt en dan zeggen terwijl im bestelling heb geplaats omdat ik de lever tijd zo goed vond.
Ik kreeg te horen dat het nu weer de verwachte levertijd 10 oktober wordt.
Dit soort praktijken verwacht ik niet van Mediamarkt .
Ik vindt dit echte misleiden van de klanten.

Mijn IPhone zo snel mogelijk leveren en als zolang duurt en compensatie Voor te late levering en vooral misleiding.

Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u uw toestel niet heeft ontvangen. Echter als wij de referentie die u heeft doorgegeven opzoeken vinden wij een andere order. Deze order is opgehaald op de dag van de release. Kunt u ons voorzien van het juiste ordernummer?

Alvast bedankt.

Mijn orde nummer is : 72167855

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om de klacht te bespreken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Ik ben nu bereikbaar

Bedankt voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken is er momenteel vanuit Apple niet bekend wanneer het betreffende toestel geleverd wordt. Zodra er meer bekend is over de levering wordt u hierover geinformeerd. Omdat wij begrijpen dat het vervelend is om zo lang te wachten ontvangt u van ons een cadeaukaart zodra u het toestel heeft afgehaald.

Excuses voor het ongemak.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?