Opgelost door Media Markt: Klacht Media Markt: Retourneren van een mobiele airco

Jcr001

21 juni 2017 heb ik een mobiele airco gekocht bij Media Markt Breda. Wij wisten hier weinig vanaf en hebben ons laten informeren door een medewerker die ons een advies had gegeven. Wij hebben op dat moment nadrukkelijk gemeld dat dit voor een slaapkamer is om de ruimte te verkoelen voor het slapen.

Vervolgens hebben wij een keuze gemaakt op de basis van Media Markt zijn advies en hebben wij deze s'avonds getest. Onze verwachting was dat we hem voor het slapen konden aandoen in een gekoelde ruimte konden slapen. Echter als de airco uitging was het binnen een aantal minuten weer de oude temperatuur. Daarvoor was de temperatuur wel prettig. Het vervelende is dat je niet kan slapen door de lawaai dat hij maakt en daarom kunnen we hem niet tijdens het slapen gebruiken.

Nu heb ik hem nog geen 1 dag en nog minder dan 2 uur gebruikt en toen ik de vestiging belde over het retourneren is was dit niet mogelijk! Nu zijn we enorm voorzichtig met ons geld en voor ons gevoel hebben we nu geld weggegooid door een verkeerde inlichting van het product.

Aankoop bedrag terug of aankoop bedrag terug in waardebonnen voor de Media Markt.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden ben over de aangekochte airco. Zoals telefonisch besproken kunnen producten welke uitgepakt en in gebruik genomen zijn in principe niet retour. Ondanks dat het product in gebruik is genomen heeft MediaMarkt Breda aangegeven graag met u samen naar een oplossing te kijken. MediaMarkt Breda heeft gevraagd of u langs komt met de airco inclusief alle onderdelen en verpakking. Ook willen wij u vragen de aankoopbon mee te nemen. MediaMarkt Breda zal ter plekke bekijken wat een passende oplossing voor u is.

Wij gaan er vanuit dat de klacht naar behoren afgehandeld wordt.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Jcr001
    Bedankt Media markt! We zijn zoals besproken terug naar de vestiging gegaan en hebben daar onze airco kunnen inruilen voor dezelfde prijs in cadeau bonnen. We hebben daarvan meteen een magnetron gekocht dus op deze manier zijn we enorm geholpen. Ook mijn compliment over de snelheid dat jullie gehandeld hebben want ik kreeg binnen een uur telefonisch contact met jullie en vervolgens hebben we op dat moment samen gewerkt naar een oplossing toe.

Jcr001
Bedrag van de airco terug in cadeaubonnen van de Mediamarkt.

Ook een klacht indienen over Media Markt?