Opgelost door Media Markt: klacht mediamarkt webshop/whirlpool wasdroger

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188823
Gebruiker
Renzo
Datum
7 reacties

Details

De klacht

ik heb op 6 juni onlangs een warmtepomp droger green850 gekocht bij mediamarkt,
de eerste weken heeft dit apparaat goed gefunctioneerd, echter daarna begon de ellende.... ik heb toen meteen contact opgenomen met mediamarktonline klantenservice, monteur laten komen via whirlpool, constatering: droger werkt naar behoren...
nou deze droger doet alles behalve wat ie moet doen, HET DROGEN VAN MIJN WAS!!!
tweede rep. afspraak belde whirlpool, monteur is ziek. daar moest ik t mee doen, derde afspraak, krijg ik een email van whirlpool, dat ze niet zouden komen want de monteur had eerste keer gezegd dat droger goed werkte! beiden partijen laten mij in de kou staan!!! ik moet t nu dus maar uitzoeken!

De oplossing

ik wil een deugdelijk product waar ik over de 400 euro voor heb betaald!!!! dat ik toch normaal! zowel mediamarkt, als whirlpool geven beiden niet thuis. ik wil of een fatsoenlijke droger die GOED FUNCTIONEERT of IK WIL MIJN GELDE TERUG. ik heb tenslotte 2 jaar garantie, maar beide partijen werken niet mee..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw droger niet naar behoren werkt. Zoals telefonisch besproken hebben wij contact gehad met Whirlpool. Whirlpool gaat contact met u opnemen om een andere monteur langs te sturen welke een second opinion uit komt voeren. Wij gaan er vanuit dat deze het probleem zal constateren en oplossen. Mocht dit niet het geval zijn vernemen wij het graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Renzo
    Datum
    Ik vind het jammer dat mediamarkt NU WEL goed en kundig reageert op mijn klacht, er is via hun.. contact gelegd met whirlpool en deze hebben mij terug gebeld. Afspraak staat voor 17 oktober. Word vervolgd.. in afwachting van de 2nd opinion.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat het eerdere contact niet goed is verlopen. Wij vernemen graag van u na het bezoek van de monteur hoe het bezoek is verlopen.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Renzo
    Datum
    Monteur van whirlpool geweest, en op aanraden van mediamarkt, snel iets laten drogen in de droger maar wederom weer niet goed droog, ik kreeg te horen dat de droger technisch in orde was, en ik de was maar uit de droger moest halen... dr opnieuw in zou moeten doen, dan zou de was uiteindelijk wel droog worden. ik wordt niet goed!!! mijn geduld is op nu.ik wordt NIET SERIEUS GENOMEN!!! ik heb vanaf mn 15 toen ik nog thuis woonde een droger.. ik weet hoe ze werken, deze doet niet wat ie moet doen
  5. Auteur
    Renzo
    Datum
    IK zeg nu mijn vertrouwen op in Whirlpool, ik ben het zat om tijd vrij te maken, aan te tonen dat mn was nog nat is... en wederom NIET goed geholpen worden.... mijn tolerantie stopt hier! ik heb zelfs de monteur mn wasrek in de slaapkamer laten zien. niets heeft hierbij geholpen, ik zit nog steeds met een ondeugdelijk product!!
  6. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het uiterst vervelend dat u er niet uit bent gekomen met Whirlpool. Na dat er meerdere malen een afspraak is afgezegd door de monteur heeft deze nu aangegeven dat er geen defect is, dit terwijl de droger uw was niet droogt.

    Omdat wij er geen vertrouwen in hebben dat Whirlpool dit bij een eventuele volgende afspraak wel oplost hebben wij besloten u een andere droger aan te bieden. Wij hebben u twee opties geboden. Beide drogers zijn vergelijkbaar tot beter dan uw huidige droger en niet van het merk Whirlpool. U heeft deze vergeleken en een keuze gemaakt. Het komt u het beste uit om deze vrijdag om te ruilen. Vrijdag komt onze vervoerder bij u de huidige droger afhalen en de nieuwe droger brengen. Daarnaast ontvangt u van ons een nieuwe factuur voor de garantie.

    Wij hopen dat u tevreden bent over de geboden oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  7. Auteur
    Renzo
    Datum
    WHIRLPOOL IS NIET IN ORDE! maar MEDIAMARKT WEL!! jazeker! deze oplossing vind ik super! ik vind het super dat MEDIAMARKT mij WEL SERIEUS NEEMT! ik ga zeer zeker in de toekomst weer bij mediamarkt bestellen maar NOOIT MEER IETS VAN WHIRLPOOL!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Renzo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen