Klacht Media Markt: klacht nog steeds niet op gelost en ga nu vederestappen ondernemen

Klachtnummer
# 78192
Gebruiker
anoniem
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Kort uitleggen. heb een 60h6200 led tv gekocht geleverd met transport schade monteur geweest en bevestigt. nieuwe toegewezen. Mediamarkt zegt dat ik voor dat ik zou tekenen mocht controleren chauffeur weigert dit er on staat een worden wisseling media markt gebeld weer nieuwe afspraak word de order aan het uit van de dag geannuleerd ik weer bellen naar mediamarkt zeggen ze tv is niet meer leverbaar je krijgt het geld binnen 7 dagen terug gestort 3 dagen onbetaald thuis zitten wachten 7 dagen voorbij nog heen geld bellen nog eens bellen iedereen op de klantenservice zegt uiterlijk vrijdag vrijdag nog niets weer bellen zeggen ze Door een inventarisatie is er nog niet over gemaakt nu moet ik weer langer wachten zit nu al enige tijd zonder tv klacht in gediend willen ze me een tegoedbon geven van 15 euro meen je dat nou zit bijna 3 weken zonder tv en 3 dagen onbetaald belachelijk toen ik zij dat ik er niet mee eens was werd er gezegt klacht opgelost. niet voor mij

De oplossing

Niet aan komen met een lullige bon van 15 euro war moet ik daar mee Jullie zij hier voor verzekerd ik heb juridische maatregelen genomen en geef Jullie tot woensdag 01-10-2014 is het geld dan niet gestort zullen alle gemaakte kosten inclusief juridische kosten bij u in rekening gebracht worden . Mijn advocaat geeft deze termijn na deze termijn heb ik Jullie meer dan 3 keer de gelegenheid gegeven om dit op te lossen .ook wens ik die 3 dagen gecompenseerd te hebben ook deze kosten zal mijn advocaat in het geheel mee nemen . Hoop op een spoedige terugkoppeling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    anoniem
    Datum
    Dus als je geen Op lossing heb niet bellen .dan zien Jullie van mijn advocaat de dagvaarding tegemoet en ben ik genoodzaakt het uit handen te geven het enige wat ik wilde is een tv meer niet als dit bij Jullie zal gebeuren zou je ook niet zo behandeld willen worden.
  2. Auteur
    anoniem
    Datum
    Het ergste wat ik vind is dat er gezegd wordt voor ons is de klacht op gelost voor mij niet is pas op gelost als ik mijn geld terug heb gehad en een redelijke afhandeling voor de 3 dagen onbetaald thuis dat doe je niet met een bontje van 15 euro een pleister voor je gebroken been Jullie moesten Jullie schamen mediamarkt behandel je klanten op een normalen manier zo als Jullie ook behandeld willen worden .
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Smid,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben uw klacht ook onder ID 77530 mogen ontvangen en zullen onder dit nummer met u blijven communiceren. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  4. Auteur
    anoniem
    Datum
    Nee wand ze willen mij voor de 3 dagen dat ik voor niets heb moeten wachten geen compensatie geven het enige wat ze me willen geven is een tegoed bon van 15 euro daar haal ik de telefoon kosten nog niet eens mee eruit eb dan buiten dat heb ik die nog niet eens ontvangen buiten gewoon slecht maar mij als klant ben je nu kwijt .
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Smid,
    Wij hebben uw klacht ook onder ID 77530 mogen ontvangen en zullen onder dit nummer met u blijven communiceren. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen