Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Media Markt: Klacht over klachtafhandeling
Details
Klacht
19 februari een klacht ingediend (ticket nr 720276) n.a.v. niet uitleveren van bestelling (nummer 11699163).Ondanks beloftes dat het 11 maart zou zijn opgelost en ik zou worden teruggebeld, wederom niet teruggebeld. Zelf maar contact opgenomen en ik kreeg wederom de melding dat het bij het hoofdkantor lag.
Wat oorspronkelijk een Valentijnscadeau zou moeten zijn, krijgt nu wel een hele wrange nasmaak :-(.
Gewenste oplossing
Zie inhoud van ticket 720276.De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat zelfs deze oplossing ik als niet meer toereikend ervaar. Dit gezien:
- Het duurt nu al weken
- Geen idee of er nu een oplossing komt
- Ik blijf bellen ondanks dat ik zou worden teruggebeld
- Als ik niet had gebeld had denk ik mijn order nog steeds in de systemen gehangen
- Mijn geld weken wel in het bezit van Media Markt was
- De lol er eigenlijk wel af is omdat ik het niet op Valentijnsdag kon geven
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.