Opgelost door Media Markt: Klacht over klachtafhandeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53867
Gebruiker
Frans1966
Datum
4 reacties

Details

Klacht

19 februari een klacht ingediend (ticket nr 720276) n.a.v. niet uitleveren van bestelling (nummer 11699163).
Ondanks beloftes dat het 11 maart zou zijn opgelost en ik zou worden teruggebeld, wederom niet teruggebeld. Zelf maar contact opgenomen en ik kreeg wederom de melding dat het bij het hoofdkantor lag.
Wat oorspronkelijk een Valentijnscadeau zou moeten zijn, krijgt nu wel een hele wrange nasmaak :-(.

Gewenste oplossing

Zie inhoud van ticket 720276.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat zelfs deze oplossing ik als niet meer toereikend ervaar. Dit gezien:
- Het duurt nu al weken
- Geen idee of er nu een oplossing komt
- Ik blijf bellen ondanks dat ik zou worden teruggebeld
- Als ik niet had gebeld had denk ik mijn order nog steeds in de systemen gehangen
- Mijn geld weken wel in het bezit van Media Markt was
- De lol er eigenlijk wel af is omdat ik het niet op Valentijnsdag kon geven
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer van den Dorpel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Online.Uw klacht wordt door Media Markt online in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord.Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Online.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Frans1966
    Datum
    Geachte heer Pakvis,Bedankt voor het contact opnemen met de afhandelende afdeling.
    U meldt mij echter hiermee niets nieuws; betreffende afdeling heeft dit ticket onder handen, zij geven mij echter al weken lang aan dat zij wachten op reactie van een hoofdkantoorafdeling.
    Dit krijg ik dus te horen elke keer dat ik bel, en dat dus sinds 19 februari.
    Het feit dat dit zo lang duurt ben ik nu beu.
    Kunt u niet betreffende hoofdkantoor afdeling aansporen?Frans.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer van den Dorpel, Bedankt voor uw reactie.Van mijn collega's bij Media Markt Online heb ik vernomen dat er telefonisch contact met u is opgenomen om de klacht met u door te nemen. Naar verluid zijn er nieuwe afspraken met u gemaakt.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Frans1966
    Datum
    Met mevrouw van Swieten van Media Markt Online is afgesproken om in april (koffiezetapparaat is nu weer uitverkocht en er loopt geen Nespresso cash-back actie) e.e.a. naar mijn tevredenheid op te lossen. Het contact met haar verliep constructief en prettig.
    Het is afwachten of de geboden oplossing in april daadwerkelijk wordt gerealiseerd. Tot nu tevreden met het vooruitzicht op een oplossing.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen